اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

طرح‌های کریستال ملامین لردگان، اوره فرمالدئید و اوره گوگردی آماده واگذاری به بخش خصوصی

مدیر‌کل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با اشاره به فعالیت هلدینگ غدیر در حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و محصولات پایین دستی، گفت: سه طرح کریستال ملامین لردگان، اوره فرمالدئید و اوره گوگردی با اولویت آماده واگذاری به این بخش خصوصی است.

طرح‌های کریستال ملامین لردگان، اوره فرمالدئید و اوره گوگردی آماده واگذاری به بخش خصوصی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فضل‌الله رحمتی در نشست تخصصی با حضور معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کار شرکت سرمایه‌گذاری غدیر با اشاره به فعالیت این هلدینگ در حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و محصولات پایین دستی، گفت: سه طرح کریستال ملامین لردگان، اوره فرمالدئید و اوره گوگردی با اولویت در دست اجرا و مطالعات آن‌ها کامل و آماده واگذاری به هلدینگ سرمایه‌گذاری غدیر است.

مدیر‌کل صنعت، معدن وتجارت چهارمحال و بختیاری همچنین به طرح پتروشیمی بروجن اشاره کرد و افزود: هم اکنون ۳۰۰ هکتار زمین و بخشی از زیرساخت برق آن آماده واگذاری است.

وی با توجه به مطالعات اکتشافی ایمیدرو در حوزه پتانسیل‌های معدنی چهارمحال و بختیاری، ادامه داد: علاوه بر اتمام مطالعات اکتشافی معادن مس و سرب استان در حوزه فرآوری معادن بستر سرمایه‌گذاری بخش خصوصی مهیاست.

رحمتی تاکید کرد: در حوزه صنعت استان هم سه شهرک تخصصی حدود ۳۰ هکتاری آماده واگذاری است.

وی تصریح کرد: دشت بروجن هم با شرایط طبیعی ویژه از جمله دارا بودن بهترین زاویه تابش، مجاورت در کنار ۲ شهرک صنعتی آماده ایجاد نیروگاه خورشیدی است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول