اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

دشمن برای دور شدن مردم از صندوق‌های رای برنامه دارد

امام جمعه ابهر با تاکید بر اینکه دشمنان ما از مدت‌هاست از برنامه چیده‌اند که مردم بر سر صندوق‌های رای حاضر نشوند، گفت: درست است که مردم ما از برخی کم‌کاری‌ها گله دارند اما این گله‌مندی‌ها سبب نمی‌‌شود که ما عقب بکشیم.

دشمن برای دور شدن مردم از صندوق‌های رای برنامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام سعید مرادپور ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه ابهر با اشاره به در پیشرو بودن حماسه ۹ دی عنوان کرد: این حماسه، حماسه‌ای است که نباید از یاد برود و مرتب در مورد آن باید صحبت کرد.

امام‌جمعه ابهر با بیان اینکه حوادث فتنه بزرگی بود که دشمن علیه کشور ما طراحی کرد و عده‌ای نیز در داخل در دام دشمن افتادند، اذعان کرد: این حادثه از ابعاد مختلف به‌ویژه در حوزه دشمن‌شناسی قابل‌مطالعه و تحقیق است.

وی با اشاره به اینکه امام کاظم(ع) می‌فرمایند: کسی که از نفس خود مراقبت نکند از ما نیست، افزود: اگر انسان مراقب نفس خود نباشد شیطان در قلب او لانه می‌کند و در نهایت سبب فاسدشدن قلب می‌شود که این مسئله در فتنه ۸۸ خود را نشان داد.

مرادپور با تأکید بر اینکه باید کمک کنیم خط نفاق از بین برود، عنوان کرد: منافق باید به مردم معرفی شود، زیرا اگر نفاق و اهل نفاق معرفی شوند مردم سمت آنها نمی‌روند.

 امام جمعه ابهر با اشاره به اینکه نظر مقام معظم رهبری درباره انتخابات نمایشی بودن نیست، عنوان کرد: نمایشی بودن انتخابات متعلق به جریان فکری است که می‌گفتند انتخابات در جمهوری اسلامی ایران فرمایشی است و این سیاست را که در اصل متعلق به خودشان است به‌نظام نسبت می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری تاکید دارند که حضور مردم در صحنه برای ما بسیار مهم است، ادامه داد: مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیر خود فرمودند: تحول در کشور را به‌وسیله انتخابات می‌توان رقم زد.

وی با یادآوری اینکه در انتخابات باید دید که جریانات و کاندیداها برای حل معضلات کشور چه برنامه‌ای دارند، گفت: مقام معظم رهبری می‌فرمایند؛ انتخابات باید منشا تحول در کشور باشد و این تحول وقتی محقق می‌شود که نامزد انتخاباتی برنامه داشته باشد.

مرادپور با تاکید بر اینکه شعارهای انتخاباتی نیز باید قابلیت عملیاتی‌شدن داشته باشد، عنوان کرد: مردم ما منتطر برنامه‌هایی هستند که قابلیت عملیاتی شدن دارد.

امام جمعه ابهر با اشاره به اینکه حضرت آقا تاکید دارند که اگر انتخابات درست برگزار شود از دیکتاتوری جلوگیری می‌کند، ادامه داد: اگر انتخابات صحیح برگزار شود و افراد دارای برنامه، خوش‌فکر و متعهد وارد عرصه شوند مشکلات کشور نیز حل می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان ما از مدت‌هاست از برنامه چیده‌اند که مردم بر سر صندوق‌های رای حاضر نشوند، گفت: درست از مردم ما از برخی کم‌کاری‌ها گله دارند اما این گله‌مندی‌ها سبب نمی‌‌شود که ما عقب بکشیم.

پایان پیام/2308

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول