اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

همه وظیفه‌داریم در انتخابات شرکت کنیم

امام‌جمعه نطنز گفت: امروز وظیفه‌داریم با تمام نواقص موجود در کشور در انتخابات شرکت کنیم و ما نزدیک قله‌ایم و دشمن و دوستان نااهل اذیت خواهند کرد ولی باید محکم به جلو حرکت کنیم.

همه وظیفه‌داریم در انتخابات شرکت کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، حجت‌الاسلام محمد یعقوبی، امام‌جمعه نطنز در خطبه‌های امروز نماز جمعه با گرامیداشت یوم‌الله نهم دی اظهار کرد: روز نهم دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است، هر جا که امت مخلص و انصار الله وجود داشته باشد، یوم‌الله آنجا شکل می‌گیرد و افتخار ایران اسلامی این بود که در ۲۲ بهمن و به برکت انفاس قدسی انصار الله و مردم ولایتمدار و بصیر و رهبری امام خمینی رژیم ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را ساقط کرد.

وی افزود: نهم دی‌ماه ۸۸ مبلت صبوری کرد و نانجیب‌ها خفه شدند و این روز قدرت خدا بیشتر پیدا شد و هیچ‌گاه نباید فراموش شود، مردم به جهانیان و دشمنان نشان دادند که دست از ولی برنمی‌دارند و قدرت الهی را در ۹ دی دیدم که همه متحد و یک‌صدا به میدان آمدند و فتنه فتنه گران را از بین بردند.

یعقوبی تصریح کرد: دشمنان نظام و انقلاب بدانند که این انقلاب ثمره خون صدها هزار شهید است به صاحب اصلی یعنی بقیه‌الله خواهد رسید و این ملت همیشه درصحنه چشم هر فتنه‌ای را کور خواهند کرد و به بدخواهان در همه صحنه‌ها نشان خواهند دادن که شما آرزوی دیرینه خود را به گور خواهید برد که کشور و انقلاب را از بین ببرید و فردا همه درراه پیمایی یوم‌الله نهم دی نطنز حضور باشکوهی خواهید داشت.

خطیب جمعه نطنز با تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)، بیان کرد: این روز را به‌عنوان روز زن و روز مادر نام‌گذاری کرده‌اند، بهترین مادر حضرت زهرا(س) است، اینکه حضرت زهرا(س) از طرف خدای متعال، موصوف و ملقب به‌عنوان «سیدة نساء العالمین» است، شعار و تعارف و اعتبار نیست، بلکه حقیقی و تکوینی است، سیدة النساء یعنی بهترین زن؛ و بهترین زن، یعنی زنی که تمام شئونی که خدای حکیم و مهربان برای یک زن مقرر فرموده را، به‌صورت کامل و جامع دارد.

وی ادامه داد: الگوی امروزه چیست؟ آیا ما مسلمان حضرت زهرا (س) را به‌عنوان الگو در تربیت انسان قبول داریم یا نه؟ متأسفانه عده‌ای از مسلمانان که زیاد هم هستند، از سیره عملی امامان و معصومین الگو نمی‌گیرند ولی از غرب آن‌هم غربی بنجل و سرخورده از زندگی، الگو می‌گیرند و در جامعه دینی، انگشت‌نمایی می‌کنند.

یعقوبی افزود: دشمن به دنبال تغییر و تبدیل الگو در جامعه ماست، دانشمند بزرگ، جبران خلیل جبران می‌گوید که برای انهدام یک تمدن سه چیز را باید منهدم کرد اول خانواده، دوم نظام آموزشی و سوم الگوها، برای اولی منزلت زن را باید شکست و برای دومی منزلت معلم را از بین برد و برای سو می منزلت دانشمندان و اسطوره‌ها را مورد هجمه قرا داد.

خطیب جمعه نطنز گفت: فاطمه زهرا(س) فقط صبر و روح و اندیشه بلند داشت و ابزارهای تربیتی حضرت، عاطفه، محبت، بینش، هدفمندی، جاذبه و جان‌فشانی در امر تربیت بود و تا وقتی زن به جایگاه واقعی مادر به منزلت اصلی و خانواده به ارزش قبلی خود نرسد؛ تا زمانی که معیارهای انسانی و اسلامی ملاک ارزشیابی نشوند روزبه‌روز باید شاهد فرورفتن هرچه بیشتر انسان و انسانیت به باتلاق شهوت و مادیات باشیم.

وی با گرامیداشت سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: در این ایام هم شهید سید رضی موسوی از هم‌رزمان شهید حاج قاسم سلیمانی هستیم، به دشمن زبون و ذلیل اعلام می‌کنیم که ما انتقام خون حاج قاسم‌ها و موسوی‌ها را سخت خواهیم گرفت و امروز مقاومت قوی‌تر از دیروز است و در مقابل رژیم پوسیده صهیونیستی با همه تجهیزات فقط می‌تواند زن و بچه ضعیف را به شهادت برساند.

یعقوبی با اشاره به سخنان رهبری معظم انقلاب در خصوص انتخابات گفت: امروز وظیفه‌داریم با تمام نواقص موجود در کشور باید همه در انتخابات شرکت کنیم و هیأت اجرایی و شورای نگهبان باید فرصت را گسترده کنند که همه سلیقه‌ها و دیدگاه‌ها بیایند و مشارکت بالایی را در انتخابات شاهد باشیم و اگر مشارکت ضعیف باشد مجلس ضعیف خواهد شد، عملکرد برخی دستگاه‌ها و مسؤولین نباید باعث شود ما از نظام اسلامی و انقلاب اسلامی عقب‌نشینی کنیم، ما نزدیک قله‌ایم و دشمن و دوستان نااهل اذیت خواهند کرد ولی باید محکم به جلو حرکت کنیم.

پایان پیام/۶۳۰۲۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول