اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

گزارش اقلیت؛ روایت صفر تا صد فتنه و عاشورای ۸۸ + فیلم

مستند «گزارش اقلیت» به کارگردانی مهدی نقویان، روایتی متفاوت از اتفاقات عاشورای سال 88 و ماجراهای پشت پرده آن است. وقایعی که در دل آشوب‌های خیابانی رخ می‌دهد و در نهایت به روز 9 دی در تهران و سایر شهرهای کشورمان منتهی می‌شود.

گزارش اقلیت؛ روایت صفر تا صد فتنه و عاشورای ۸۸ + فیلم

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، مستند «گزارش اقلیت» به کارگردانی مهدی نقویان، روایتی متفاوت از اتفاقات عاشورای سال 88 و ماجراهای پشت پرده آن است. وقایعی که در دل آشوب‌های خیابانی رخ می‌دهد و در نهایت به روز 9 دی در تهران و سایر شهرهای کشورمان منتهی می‌شود.

این مستند هم‌چنین تبعات مختلف فتنه سال 88 و تحریم‌هایی که پس از آن علیه ایران اجرا شد را به تصویر می‌کشد. حوادثی که پس از انتخابات سال 88 و به ویژه در دی ماه همان سال رخ داد، به عنوان اتفاقاتی فراموش‌نشدنی در ذهن و خاطره مردم و انقلاب اسلامی ماندگار شده است.

آشوب‌هایی که با اعتراضات خیابانی به نتیجه انتخابات آغاز شد و دشمنان سعی کردند تا با استفاده از شرایط به وجود آمده، ضربه سنگینی به انقلاب اسلامی بزنند اما با هوشیاری مردم در 9 دی ماه، دست دشمن رو شد و تلاش او ناکام ماند.

«گزارش اقلیت» ‬برای‭ ‬اولین‭ ‬بار‭ ‬در‭ ‬برنامه‭ ‬به‭ ‬اضافه‭ ‬مستند‭ ‬به‭ ‬نمایش در آمد. این مستند 50 دقیقه‌ای امشب جمعه ۸ دی ساعت ۲۰ از شبکه مستند سیما پخش خواهد شد.

مستند «گزارش اقلیت» را در ادامه مشاهده می‌کنید:

 

 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول