اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

۴ رسته صنفی جدید در حوزه پوشاک کشور ایجاد می‌شود

دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور گفت: در جشنواره مد و لباس به دنبال ارتقاء طراحی هستیم و چهار رشته شغلی در راستای حرفه‌ای شدن به شورای عالی نظارت بر اصناف پیشنهاد دادیم و به زودی ابلاغ می‌شود.

۴ رسته صنفی جدید در حوزه پوشاک کشور ایجاد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، سجاد لطفی، دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در اختتامیه جشنواره ملی فردخت کاشان با بیان اینکه امیدواریم جشنواره فردخت کاشان با توجه به ظرفیت بالا جایگاه خود را ارتقاء دهد و در عرصه‌های مختلف بدرخشد، اظهار کرد: در جشنواره مد و لباس به دنبال ارتقاء طراحی هستیم، بدین صورت  جشنواره فردخت گام‌های موثری در این رابطه برداشته است.

لطفی با بیان اینکه لازم است این کار به بازار متصل شود، افزود: ما مسؤولان اداری و دستگاه‌ها می‌دانیم که ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌ها بعضا سخت است و خوشبختانه هماهنگی از سوی جشنواره فردخت از سه دستگاه به ۲۰ دستگاه رسیده است.

وی با اشاره به برگزاری دوازدهمین جشنواره مد و لباس فجر در کاخ سعدآباد و نمایشگاهی در شهر ری افزود: آثار منتخب چهارمین دوره جشنواره فردخت در بخش ویژه جشنواره مد و لباس فجر کاخ سعدآباد به نمایش گذاشته می‌شود.

دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور ادامه داد: در حوزه طراحی چهار رشته شغلی در راستای حرفه‌ای شدن به شورای عالی نظارت بر اصناف پیشنهاد دادیم و به زودی ابلاغ می‌شود تا کار خود را در رسته‌های مرتبط شغلی خود ادامه بدهند.

لطفی در بیان جزئیات رسته‌های شغلی جدید تصریح کرد: رسته‌های شغلی طراحی لباس، طراحی دیجیتال و دستی روی پارچه، طراحی لباس کش‌باف و طراحی پارچه چهار حرفه جدید شغلی است که جزء رسته‌های شغلی محسوب می‌شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول