اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

رئیس ستاد انتخابات کشور: رعایت بی‌طرفی در مراحل اجرایی انتخابات ضروری است

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: رعایت اصل بی‌طرفی در تمام مراحل اجرایی برگزاری انتخابات ۱۱ اسفندماه سال جاری ضروری است.

رئیس ستاد انتخابات کشور: رعایت بی‌طرفی در مراحل اجرایی انتخابات ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدتقی شاهچراغی، معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات کشور عصر امروز در نشست بزرگ تبیینی «مشارکت قوی» در سالن هلال احمر سمنان اظهار کرد: یکایک ما مسؤولان برای سربلندی ملت ایران، باید به وظایف خود به بهترین شکل ممکن عمل کنیم؛ چراکه اعتبار ما به اعتبار وجود مردم است.

وی ادامه داد: هرکدام از شما که امروز در این نشست تبیینی شرکت کرده‌اید، می‌توانید یک عامل مؤثر در ایستادگی ملت ایران بوده و ایفای نقش مطلوب داشته باشید.

معاون سیاسی وزیر کشور افزود: رعایت اصل بی‌طرفی و پرهیز از جانب‌داری در تمامی مراحل اجرایی برگزاری انتخابات ۱۱ اسفندماه سال جاری، امری ضروری است.

شاهچراغی خاطرنشان کرد: ما در دولت سیزدهم هیچ شأنی به‌جز خدمتگزاری برای خود قائل نیستیم و در واقع خدمتگزاری مطلوب حق ملت عزیز ایران اسلامی است.

وی عنوان کرد: دشمن امروز در تلاش است تا با القای یأس و ناامیدی، مردم را از حضور پای صندوق‌های رأی دور کند که به کوری چشم دشمنان، مشارکت پرشوری خواهیم داشت.

رئیس ستاد انتخابات کشور تصریح کرد: ستاد انتخابات کشور و دولت سیزدهم تمامی ظرفیت‌ها، امکانات و توان خود را برای برگزاری هرچه بهتر انتخاباتی سالم، با دقت و نظارت به کار گرفته است.

شاهچراغی بیان کرد: هدف از برگزاری این‌گونه نشست‌های تبیینی این است که برای تحقق مشارکت حداکثری و قوی پای صندوق‌های رأی در ۱۱ اسفندماه سال جاری، تلاش ویژه‌ای در راستای آگاهی‌بخشی و تبیین جایگاه و اهمیت انتخابات از سوی کسانی که که مخاطب دارند، صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: با وجود تمام محدودیت‌هایی که در تأمین منابع اعتباری وجود دارد، سفرهای شهرستانی استاندار سمنان و مسؤولان به نقاط مختلف استان در راستای گره‌گشایی از مشکلات و خدمتگزاری به مردم، امری شایسته است.

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: احیای واحدهای نیمه تعطیل و راکد و ایجاد اشتغال جدید از دیگر اقداماتی است که در دولت سیزدهم و در استان سمنان برای افزایش رضایتمندی و خدمتگزاری مطلوب صورت گرفته است.

شاهچراغی تأکید کرد: یقیناً این اقدامات و دستاوردها در زمینه تحقق مشارکت قوی و حداکثری پای صندوق‌های رأی در ۱۱ اسفندماه سال جاری، مؤثر خواهد بود.

وی گفت: برگزاری نشست‌های تبیینی با محوریت انتخابات و تحقق مشارکت حداکثری در استان سمنان امری ارزشمند است و ضرورت دارد تا این اقدام در راستای افزایش امید به آینده و رضایتمندی بیش از پیش مردم، طی یک جدول زمان‌بندی‌شده، توسعه داده و تقویت شود.

پایان پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول