اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

افزایش 2 درصدی تماس با اورژانس زنجان

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: در سال جاری 140 هزار و 677 تماس‌ از سوی شهروندان با اورژانس برقرار شده که افزایش دو درصدی نسبت به سال قبل داشته است.

افزایش 2 درصدی تماس با اورژانس زنجان

داریوش تقیلو، رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه از مجموع 140 هزار و 677 تماس‌ به ثبت رسیده از سوی شهروندان با اورژانس که افزایش 2 درصدی نسبت به سال قبل داشته است، ۴۴ هزار و ۲۳۰ مورد به مأموریت منجر شده است، اظهار داشت: تعداد اعزام‌ها نیز افزایش 4 درصدی داشته است.
رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان با شاره به اینکه در سال‌جاری 7 هزار و 82 مزاحمت تلفنی توسط شهروندان با اورژانس ثبت شده است، گفت: آمار این مزاحمت‌ها نیز افزایش دو برابری داشته است.
وی با اشاره به اینکه تعداد ماموریت‌های شهری در سال‌جاری ۳۰ هزار و ۶۲۵ مورد بوده است، گفت: تعداد ماموریت‌های جاده‌ای نیز ۱۸ هزار و ۸۷۳ مورد بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به ترتیب ۲ و 5 درصد افزایش داشته است.
تقیلو با اشاره به اینکه در مدت یاد شده آمار ماموریت‌های ترافیکی شهری استان 5 هزار و ۶۰۱ مورد با ۶ هزار و ۴۹۵ مصدوم بوده است، ادامه داد: ماموریت‌های غیر ترافیکی شهری نیز ۲۵ هزار و ۲۴ مورد با ۲۱ هزار و ۸۵۳ مصدوم بوده است.
رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره به اینکه در سال‌جاری 5 هزار و ۲۵۸ مورد با ۶ هزار و ۹۷۱ مصدوم ماموریت‌های ترافیکی جاده‌ای استان توسط اورژانس انجام شده است، افزود: این آمار در ماموریت‌های غیرترافیکی جاده‌ای نیز ۱۳ هزار و ۶۱۵ مورد با ۱۱ هزار و ۸۲۰ مصدوم اعلام شده است.

پایان پیام/2308

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول