اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

فرمانده انتظامی فارس: شهدا برای آرامش مردم جان خود را فدا کردند

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: شهدای عزیز ایران اسلامی زیر بار ظلم نرفتند و برای آرامش مردم جان خود را فدا کردند.

فرمانده انتظامی فارس: شهدا برای آرامش مردم جان خود را فدا کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز،  مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر پاک و مطهر شهید گمنام در مجتمع انتظامی شهید فعال شیراز با حضور مسئولان، فرماندهان و کارکنان نظامی و انتظامی، خانواده های معظم و معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران سرافراز و جمع کثیری از مردم شهید پرور برگزار شد.

فرمانده انتظامی استان فارس در مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر پاک و مطهر شهید گمنام در مجتمع انتظامی شهید فعال شیراز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر ایران اسلامی، اظهار داشت: دشمنان در دوره های مختلف و به شکل های گوناگون قصد آسیب رساندن به این مرزو بوم و مردم کشور را داشته اند و می خواهند که بین مردم و شهدا فاصله بیندازند ولی به مانند همیشه در این مسیر ناکام ماندند.

سردار رهام بخش حبیبی اضافه کرد: در دفاع مقدس رزمندگان اسلام و عاشقان حضرت علی بن ابیطالب (ع)، برای آسایش و آرامش مردم عزیز مجاهدت کردند و باعث افتخار و عزت کشور شدند.

وی افزود: امروز این شهید خوشنام و والامقام بعد از سال ها قدم به چشم ما گذاشتند و مهمان ما شدند تا ما حقیقت را فراموش نکنیم و عاقبت به خیر شویم .

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: شهدای عزیز ایران اسلامی زیر بار ظلم نرفتند و برای آرامش مردم جان خود را فدا کردند.

سردار حبیبی تصریح کرد: امروز خادمان مردم در مجموعه انتظامی با تأسی از شهدای دوران دفاع مقدس، برای آرامش و آسایش مردم جان خود را فدا می کنند و از خود مجاهدت و ایثارگری نشان می دهند .

برگزاری مراسم تکریم از مادران و همسران شهدا در شیراز 

با حضور فرمانده انتظامی استان، مراسم تکریم و تجلیل از مادران و همسران شهدا در شیراز برگزار شد. 

در این مراسم که به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا برگزار شد، سردار رهام بخش حبیبی با اهدا لوح تقدیر، از مادران و همسران شهدای گرانقدر تجلیل و قدردانی به عمل آورد.

پایان پیام/پ

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول