اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تصویب ۳۰ مصوبه عمرانی برای توسعه کوهپایه

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: در نشست پیش از سفر شهرستانی استاندار اصفهان به کوهپایه، بیش از ۳۰ مصوبه عمرانی در راستای توسعه امور زیرساختی، زیربنایی و عمرانی این شهرستان اتخاذ شد.

تصویب ۳۰ مصوبه عمرانی  برای توسعه کوهپایه

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مهران زینلیان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: در آستانه سفر استاندار اصفهان و شورای اداری استان به شهرستان کوهپایه که در روزهای پیش‌رو رقم خواهد خورد، نشست بخشداران، شهرداران، دهیاران و رؤسای شوراهای اسلامی شهر و روستای این شهرستان برگزار شد.

وی ادامه داد: در این نشست امور زیربنایی، زیرساختی و عمرانی شهرستان کوهپایه که برای مردم ایجاد چالش کرده بود مورد رصد و بررسی قرار گرفت تا با تصویب مصوبات و پیگیری در اجرا، مشکلات ایجاد شده مرتفع شود.


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان اظهار کرد: در این جلسه که بیش از ۵ ساعت به طول انجامید، بیش از ۳۰ مصوبه در راستای عمران و آبادانی شهرستان کوهپایه اتخاذ شد.
دکتر زینلیان در خصوص اهم مصوبات عمرانی شهرستان کوهپایه، گفت: مرمت و بازسازی ابنیه تاریخی شهرستان، تکمیل فاضلاب شهری تودشک، تعیین تکلیف کارگاه‌های مزاحم شهری و تسریع در روند نقشه برداری و صدور سند روستاهای شهرستان از جمله مهمترین مصوبات عمرانی این شهرستان بود.


وی ادامه داد: هم‌چنین اصلاح و رفع نقاط حادثه‌خیز شهرستان، جلوگیری از تخلیه پسماندهای پزشکی، تسهیل امور حمل‌ونقل مردم بالأخص دانش‌آموزان، تقویت ماشین‌آلات و سِت امداد و نجات و آتش‌نشانی شهرستان از جمله موارد دیگری بود که در خصوص آنها تصمیم گیری شد.

پایان پیام/۶۳۱۳۹/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول