اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

معرفی زنان تأثیرگذار اصفهان در تورهای ویژه گردشگری روز زن

تورهای ویژه گردشگری با هدف معرفی زنان تأثیرگذار اصفهان ویژه هفته گرامیداشت مقام مادر و روز زن برگزار می‌شود.

معرفی زنان تأثیرگذار اصفهان در تورهای ویژه گردشگری روز زن

ابراهیم عمرانی،  مدیر مجموعه تاریخی فرهنگی و مذهبی تخت فولاد شهرداری اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: تورهای ویژه گردشگری با حضور بانوان اصفهانی در دور محور مجموعه تاریخی فرهنگی مذهبی تخت فولاد تحت عنوان "مسیر بهشت" و "مسیر سرشت" برگزار می‌شود و شرکت کنندگان با گنجینه نهفته در خاک اصفهان آشنا می‌شوند.

وی اظهار داشت: مخاطب عام تورهای ویژه گردشگری تخت فولاد بانوان هستند که به مناسب هفته گرامیداشت مقام زن می‌توانند در این رویداد شرکت کنند.

عمرانی افزود: تور گردشگری در مسیر بهشت از تکیه بابارکن الدین آغاز می‌شود، سپس گردشگران از تکیه کازرونی، تکیه سید العراقین، موزه سنگ، تکیه خاتون آبادی و تکیه میرفندرسکی دیدن می‌کنند. در مسیر سرشت نیز پس از حضور در تکیه بابا رکن الدین، از تکیه مادرشاهزاده، بیدآبادی، بانو امین، تکیه خوانساری و صاحب روضات بازدید می‌کنند.

وی با اشاره به بازدید گردشگران از مزار بانوان فرهیخته اصفهانی تصریح کرد: به مناسبت هفته گرامیداشت مقام مادر و روز زن، شرکت کنندگان در این تورها، با بانو امین، مجتهده و تنها مفسر قرآن کریم آشنا می‌شوند که برای نخستین بار این کتاب الهی را از آخر به اول تفسیر کرده و به بانوی ایرانی مشهور است.

مدیر مجموعه تاریخی فرهنگی و مذهبی تخت فولاد ادامه داد: از شخصیت‌های مهم دیگری که در این تورهای ویژه معرفی می‌شوند، سردار مریم معروف به بانوی سردار و شهیده بحرینیان از شهدای انقلاب اسلامی هستند.

عمرانی با اشاره به نحوه شرکت در این تورهای گردشگری گفت: بانوان علاقه‌مند می‌توانند به شماره ۰۹۰۲۸۰۱۱۳۵۵ در پیام‌رسان ایتا برای شرکت در این تورها اعلام آمادگی کنند.

وی خاطرنشان کرد: این تورهای گردشگری با حداقل ۲۰ نفر و حداکثر ۶۰ نفر در مسیرهای ذکر شده برگزار می‌شود و راهنمایان گردشگری، نکات موردنظر را برای گردشگران بیان می‌کنند.

پایان پیام/۶۳۱۳۹/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول