اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

دستگیری ۴ نفر از اراذل و اوباش در سمنان

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از دستگیری چهار نفر از اراذل و اوباش نوظهوری که در یکی از پارک‌های معروف شهر رعب و وحشت ایجاد می‌کردند، خبر داد.

دستگیری ۴ نفر از اراذل و اوباش در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عباس عرب، فرمانده انتظامی شهرستان سمنان صبح امروز به خبرنگاران گفت: در پی اعلام یک مورد عربده‌کشی و قدرت‌نمایی در یکی از پارک‌های معروف سمنان که منجر به رعب و وحشت مردم و کسبه محل شده بود، بررسی و تلاش برای دستگیری مخلان نظم و امنیت با توجه به حساسیت موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پس از حضور گشت انتظامی شهرستان سمنان در محل، مأموران مشاهده کردند چهار نفر جوان با سروصورت پوشیده و حالتی غیرطبیعی و با سلاح سرد به عربده‌کشی و قدرت‌نمایی برای مردم و کاسبان اقدام کرده بودند که پس رؤیت پلیس، فرار را بر قرار ترجیح دادند و از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان گفت: پس از تعقیب و گریز گشت‌های انتظامی، سرانجام با مهارت مأموران در اقدامی غافلگیرانه هر چهار نفر در باغات جنوب شهر دستگیر شدند.

عرب اظهار کرد: در بازجویی‌های پلیس، هر چهار نفر به شرب خمر، عربده‌کشی و استفاده از سلاح سرد در ملأعام برای ایجاد رعب و وحشت شهروندان اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی و پس تعیین وثیقه روانه زندان شدند، خاطرنشان کرد: برخورد با اراذل و اوباش از اولویت‌های اصلی پلیس سمنان و از مطالبات به‌حق مردم است.

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان گفت: این افراد ارزشی برای مردم و آرامش جامعه قائل نیستند؛ پس شک نکنند که اگر دست از پا خطا کنند، در صحنه توسط مأموران پلیس ادب خواهند شد.

عرب بیان کرد: آرامش مردم برای پلیس ارزشمند و قابل‌احترام است و برای حفظ آن با هیچ کسی تعارف ندارد.

پایان پیام/74001/ت/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول