اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

ترور «سید رضی»ناشی از شکست‌های مفتضحانه رژیم صهیونیستی است

مدیریت حوزه علمیه استان زنجان با انتشار بیانیه‌ای در پی شهادت سردار شهید«سید رضی موسوی» این اقدام را ناشی از شکست‌های مفتضحانه و ذلیلانه رژیم صهیونیستی در حماسه طوفان الاقصی برشمرد.

ترور «سید رضی»ناشی از شکست‌های مفتضحانه رژیم صهیونیستی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مدیریت حوزه علمیه استان زنجان با انتشار بیانیه‌ای در پی شهادت سردار شهید سیدرضی موسوی این اقدام را ناشی از شکست‌های مفتضحانه و ذلیلانه رژیم صهیونیستی در حماسه طوفان الاقصی برشمرد.

در این بیانیه آمده است: اکنون که رژیم جعلی و سفاک صهیونیستی برای جبران شکست‌های مفتضحانه و ذلیلانه در حماسه طوفان الاقصی با رفتارهای جنون‌آمیز دست به نسل‌کشی و کشتار کودکان، زنان و مردم بی‌دفاع روی آورده و یکی از سرداران جبهه مقاومت و هم‌رزمان سردار دل‌ها شهید حاج‌قاسم سلیمانی و مستشار بلندپایه نظامی ایران در سوریه و فرزند زنجان، سردار شهید سید رضی موسوی را به شهادت رسانده است.

مدیریت حوزه علمیه استان زنجان، ضمن محکومیت این اقدام شنیع و رفتار ضدانسانی رژیم منحوس صهیونیستی، شهادت این مجاهد فی‌سبیل‌الله را به محضر قطب عالم امکان حضرت حجت ارواحنا فداه، رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی، ملت مقتدر و شهیدپرور ایران اسلامی، خانواده معظم این شهید عزیز علی الخصوص به همشهریان عزیز و انقلابی زنجان تبریک و تسلیت عرض نموده و به اسرائیل غاصب اعلام می‌داریم قطعاً رژیم روبه‌زوال صهیونیستی تاوان سنگین این جنایت را خواهد پرداخت و فرزندان فاتحان خیبر انتقام خون پاک این شهید و دیگر شهدای جبهه مقاومت را از عاملان و آمران‌ها آن خواهند ستاند.

پایان پیام/2308

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول