اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

استاندار کردستان از مادران و همسران تجلیل کرد

به مناسبت وفات حضرت ام‌البنین(ع) و روز تکریم مادران و همسران شهدا، استاندار کردستان با خانواده‌ شهیدان والامقام سیدناصر کریمی و ملاصالح و محمد خسروی دیدار و از آنان تجلیل کرد.

استاندار کردستان از مادران و همسران تجلیل کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی‌کوشا چهارشنبه‌شب به همراه فرمامدار سنندج و مدیرکل بنیاد شهید استان به مناسبت فرا رسیدن سالروز وفات حضرت ام‌البنین(ع) و روز تکریم مادران و همسران شهدا، با مادر شهید سید ناصر کریمی، همسر شهید ملاصالح خسروی و مادر شهید محمد خسروی دیدار کرد.

وی در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب، اظهار کرد: شهدای گرانقدر در راستای اعتلا و اقتدار کشور،عزت نظام و انقلاب و دفاع از ناموس مردم در جبهه‌ها حضور پیدا کردند و حماسه‌ها آفریدند.

وی با گرامیداشت شأن و منزلت مادران و همسران شهدا، عزت و سربلندی این بانوان گرانقدر را از درگاه خداوند یکتا خواستار شد و گفت: ما امروز وارث خون‌هایی هستیم که برای آبیاری نهال انقلاب اسلامی ریخته شد و امروز این نهال به یک درخت تنومند تبدیل شده است.

استاندار کردستان تاکید کرد: خانواده شهدا به ویژه مادران و همسران شهیدان با صبوری و استقامت، راه شهدا را ادامه داده و سرمایه‌های معنوی کشور به شمار می‌روند و رسیدگی به مشکلات آنان وظیفه مسوولین و مدیران است.

زارعی‌کوشا با بیان اینکه خانواده شهدا ولی‌نعمتان ما هستند و ما هر چه داریم به برکت خون شهدا است، یادآورشد: امروز کشور بیش از هر زمان دیگری به حضور مادران، همسران و فرزندان شهدا نیاز دارد و همه موفقیت های نظام حاصل خون شهداست.

در ادامه این دیدار، استاندار کردستان با اهدای لوح سپاس از مادران و همسر این شهدای گرانقدر تجلیل کرد‌‌.

انتهای پیام/2330/74

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول