اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

مصدومیت ۶ نفر در اثر انفجار مواد محترقه در ورامین

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین گفت: انفجار در محله کاظم آباد ورامین ۶مصدم بر جا گذاشت که همه مصدومان به مراکز درمانی اعزام شدند.

مصدومیت ۶ نفر در اثر انفجار مواد محترقه در ورامین

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، مسعود نفری مدیرعامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی تماس تلفنی با سازمان آتش نشانی خبر انفجار در منزل مسکونی گزارش شد، بلافاصله نیروی های امدادی و آتش نشانی به محل اعزام شدند ، که با بررسی های صورت گرفته مشخص شد انفجار منزل مسکونی در پی احتکار مواد محترقه در این ورامین خبرداد. 

 

وی در این راستا تصریح کرد: طی تماس تلفنی و اعلام انفجار یک باب منزل مسکونی در کاظم آباد ورامین در ساعت ۲۲:۵٠ به سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین، آتشنشان ایستگاه مرکزی فورا به محل فوق اعزام شدند. 

 

نفری خاطرنشان کرد: پس از بررسی اولیه مشخص شد که وقوع انفجار به دلیل احتکار مواد محترقه بوده و متاسفانه در این انفجار مجموعا ۶ نفر شامل۲ نفر آقا، ۳ نفر خانم و یک خردسال دچار مصدومیت شدند که گویا حال خردسال در وضعیت مطلوبی نیست. 

 

 مدیرعامل سازمان آتشنشانی شهرداری ورامین گفت: نیروهای خدوم سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین به محض رسیدن به محل حادثه در فاصله ۴ دقیقه، نسبت به تحویل مصدومین به اورژانس و ایمن سازی محل اقدام کردند. 

 

 نفری در پایان از تمامی شهروندان خواست با نزدیکی به ایام پایان سال و چهارشنبه سوری مخاطرات احتکار و خریداری مواد محترقه را جدی گرفته و از این اقدام به طور جد پرهیز کنند.

پایان پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول