اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

حضرت فاطمه (س) نمونه کامل الگوی بصیرت و ولایت مداری است

فرماندار فاروج گفت: اگر بخواهیم نمونه کاملی از بصیرت و ولایت مداری را الگو قرار دهیم، حضرت فاطمه زهرا(س) بالاترین، بهترین و نمونه کامل الگوی بصیرت و ولایت مداری است.

حضرت فاطمه (س) نمونه کامل الگوی بصیرت و ولایت مداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از فاروج، عبدالرضا فرزانه، فرماندار فاروج در جلسه ستاد اجرایی برنامه‌های دهه مقاومت و بصیرت شهرستان که در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد، با تبریک فرا رسیدن ولادت حضرت  فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت یوم‌‌ا... ۹ دی‌ ماه، شهادت حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: با توجه به اینکه برنامه اصلی دشمن، بر روی اصل اسلام و انقلاب است و امسال نیز در حوزه زن و خانواده بیشتر متمرکز شده و از سویی چون زن و خانواده از ملاک‌های مهم در نظام اسلامی و از جایگاه بسیار بالایی برخوردار هستند به همین منظور ضروری است در مناسبت‌های مهم این ایام، در حوزه زنان برنامه‌ای بسیارارزشمند و مهم برگزار شود و در این زمینه تمامی دستگاه‌های اجرایی نیز ملزم به همکاری و مشارکت خواهند بود.

وی گفت: دشمنان این نظام از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به شیوه‌های مختلف، به مقابله با این انقلاب پرداخته‌اند و در حال حاضر نیز از طریق جنگ ترکیبی که شاید بدترین نوع جنگی است که با آن مواجه هستیم به مقابله با نظام اسلامی می‌پردازند و این جنگ با توجه به اینکه ‍در فضای مجازی و رسانه شکل می‌گیرد، کوچکترین ناآگاهی و جهلی نسبت به آن می‌تواند فاجعه بار باشد که نمونه‌های آن را در فتنه سال ۸۸ مشاهده کردیم، ولی به لطف خداوند و به برکت خون شهدا تمامی فتنه‌ها یکی‌یکی از نظام جمهوری اسلامی برچیده شد . 

فرماندار فاروج افزود: باید در تمامی امور بصیرت و آگاهی کامل داشته باشیم چرا که بصیرت و مقاومت دو بال مهم برای پیروزی جبهه اسلام و مقاومت هستند‌. 

عبدالرضا فرزانه با برشمردن جایگاه رفیع  شهید سلیمانی به عنوان الگوی مردم آزاده و آزادیخواهان جهان و محور مقاومت افزود: امروز مقاومت ایران به عنوان سمبل آزادیخواهان جهان در برابر استکبار جهانی شناخته شده و دشمنان ایران از آوازه نام این شهدا هراسان هستند. 

وی تصریح کرد: باید همه دستگاه‌های اجرایی در خصوص برگزاری برنامه‌های خوب و هدفمند و در شأن مناسبت‌های ارزشمند این ماه برای گروه‌های هدف برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهند و در خصوص برگزاری ویژه‌ برنامه متمرکز و محوری در سطح شهرستان در یوم‌ا... ۹ دی نیز همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند.

فرماندار فاروج خاطرنشان کرد: تمامی ادارات ملزم به فضاسازی محیطی، برگزاری برنامه‌های خوب و ارزشمند در مناسبت‌های این ایام و داشتن همکاری لازم در برگزاری ویژه‌‌برنامه محوری شهرستان هستند.و شهرداران فاروجی و تیتکانلو فضاسازی محیط شهری نیز برنامه‌ریزی لازم را در مناسبت‌های درپیش رو داشته باشند.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول