اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

تصفیه‌خانه فاضلاب آبادان تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد

مدیر عامل آبفا کشور گفت: یکی از مجهزترین و بروزترین تصفیه‌خانه‌های فاضلاب کشور در شهرستان آبادان در حال ساخت و روند تکمیلی آن در حال انجام است و در تلاش هستیم تا پایان امسال این تصفیه‌خانه را افتتاح کنیم.

تصفیه‌خانه فاضلاب آبادان تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، هاشم امینی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کشور امروز در جریان سفر به استان خوزستان اظهار کرد: یکی از مجهزترین و به‌روزترین تصفیه‌خانه‌های فاضلاب کشور در شهرستان آبادان در حال ساخت و روند تکمیلی آن در حال انجام است و در تلاش هستیم تا پایان امسال این تصفیه‌خانه را افتتاح کنیم.

امینی در بازدید از تصفیه‌خانه فاضلاب آبادان افزود: خدمت به مردم شریف آبادان و خرمشهر در دستور کار وزارت نیروست که این توجه، نگاه ویژه وزیر نیرو و دولت سیزدهم را به این خطه نشان می‌دهد.

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور در بحث تامین آب و مشکلات فاضلاب این شهرستان گفت: تامین آب شرب با کیفیت در خوزستان از اولویت‌های وزارت نیرو به شمار می‌رود.

امینی خاطرنشان کرد: روند تکمیل پروژه‌های آب و فاضلاب خوزستان از آغاز دولت سیزدهم بعد از سال‌ها وقفه وارد فاز اجرایی شد و این عزم و اراده برای حل مشکلات آب و فاضلاب خوزستان مورد عنایت رئیس محترم جمهوری و پیگیری‌های مکرر وزیر نیرو است و برای حل مشکلات آب و فاضلاب بدون وقفه تلاش خواهیم کرد.

وی با اشاره به پروژه‌های فاضلاب به‌ویژه استفاده از ماده ۵۶ فاینانس و تکمیل شبکه فاضلاب در برنامه توسعه، گفت: قرارگاه خاتم الانبیا باقی‌مانده پروژه فاضلاب خرمشهر و آبادان از طریق تهاتر نفت تا سقف ۴۲۰۰ میلیارد تومان که ۱۸۰۰ میلیارد تومان برای خرمشهر و ۲۴۰۰ میلیارد تومان برای آبادان است را اجرایی خواهد کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول