اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

«دوشنبه» میزبان شانزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های ایران و تاجیکستان

شانزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های تجاری، اقتصادی، فنی، علمی و فرهنگی ایران و جمهوری تاجیکستان در شهر دوشنبه آغاز به کار کرد.

«دوشنبه» میزبان شانزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های ایران و تاجیکستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، شانزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های تجاری، اقتصادی، فنی، علمی و فرهنگی ایران و تاجیکستان در شهر دوشنبه برگزار شد.

در این اجلاس در مورد تقویت روابط در زمینه‌های تجاری، اقتصادی، سرمایه‌گذاری، کشاورزی، صنعتی، انرژی، حمل‌و‌نقل، ارتباطات و فناوری‌های نوین، آموزشی و علمی، بهداشت و درمان، گردشگری و ایجاد مشاغل مشترک صنعتی با جذب سرمایه‌گذاران ایرانی در تاجیکستان، توافق حاصل شد.

برگزاری همایش سرمایه‌گذاری ایران و تاجیکستان در سال 2024 در تهران و تقویت همکاری کمیته متشرک سرمایه‌گذاری و اجرای پروژه‌های متقابل از دیگر موضوعاتی بودند که طی این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفتند.

مراسم اختتامیه این اجلاس که شامل امضا و مبادله سند همکاری بین دوکشور  است، با حضور روسای کمیسیون مشترک (وزیر نیرو جمهوری اسلامی ایران و وزیر انرژی و ذخایر آب جمهوری تاجیکستان) روز پنجشنبه 27 دسامبر سال جاری برگزار خواهد شد.

پایان پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول