اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

دانشگاه سوره برای نخستین بار میزبان قهرمان ملی شد

مراسم تشییع یک شهید گمنام امروز در دانشگاه سوره برگزار شد، رئیس دانشگاه گفت: میزبانی از شهید توفیقی بود که نصیب ما شده است و ما برای نخستین بار میزبان شهید در این دانشگاه بودیم.

دانشگاه سوره برای نخستین بار میزبان قهرمان ملی شد

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، مراسم تشییع یک شهید گمنام امروز در دانشگاه سوره برگزار شد، محمد حسین ساعی رئیس دانشگاه سوره در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس در رابطه با میزبانی از شهید گمنام گفت: در ایام فاطمیه کشور ما میزبان بیش از ۲۰۰ شهید گمنام بوده است، این موضوع جرقه‌ای برای دانشجویان و کارکنان دانشگاه بود تا ما در دانشگاه سوره میزبان شهید گمنام باشیم.

* میزبان شهید تازه تفحص شده

وی افزود: از همان موقع تا الان درحال پیگیری این موضوع بودیم که یکی از شهدای گمنام تازه تفحص شده را به طور نمادین در دانشگاه سوره تشییع کنیم که الحمدالله پیگیری‌های ما جواب داد و ما امروز۶ دی‌ماه میزبان یکی از شهدای گمنام تازه تفحص شده بودیم.

رئیس دانشگاه سوره گفت: از همان بازه زمانی که به ما اجازه میزبانی از یک شهید گمنام را دادند تمام دانشجویان و هیأت علمی و کارکنان دانشگاه در این امر مهم کمک کردند، این رویداد برای اولین بار در دانشگاه سوره اتفاق افتاده است و دانشگاه سوره توفیق این را داشته است که میزبان یک شهید باشد.

ساعی در رابطه با حال و هوای تشیع شهید گمنام در این دانشگاه گفت: میزبانی یک شهید توفیقی بود که نصیب ما شده است، اینجا یک حال هوای وصف نشدنی است. بسیاری از افراد اعلام می‌کنند که دانشجویان دانشگاه سوره علاقمند به شهدا نیستند الحمدالله شما شاهد هستید که دانشجویان چگونه  تدارک دیدند و چگونه از این شهید میزبانی کردند.

وی ادامه داد: شهیدان همیشه مظهر جمع کردن افراد هستند، ما این موضوع را در دانشگاه خود شاهد بودیم و امیدواریم که ان شاءالله دوباره توفیق این امر را داشته باشیم.

رئیس دانشگاه سوره در رابطه با میزبان بودن دوباره شهدای گمنام در دانشگاه سوره گفت: ما بسیار علاقمندیم که میزبان شهدا باشیم اگر مسؤولان حمایت کنند ان‌شالله حتما دوباره میزبان شهدا خواهیم بود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول