اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

امیر «شاهین تقی‌خانی» دستیار و مشاور فرهنگی‌ و رسانه‌ای فرمانده کل ارتش شد

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ دوم ستاد «شاهین تقی‌خانی» را به عنوان دستیار و مشاور فرمانده کل ارتش در امور فرهنگی، روابط عمومی و رسانه منصوب و معرفی کرد.

امیر «شاهین تقی‌خانی» دستیار و مشاور فرهنگی‌ و رسانه‌ای فرمانده کل ارتش شد

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در شورای بررسی راهبردها و راهکارهای ارتقای توان رزم و بکارگیری ظرفیت‌های معنویت‌افزا در ارتش از سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و روسای محترم پیشین آن که تاثیرات عمیق و گسترده‌ای در مسیر تعالی و توفیقات ارتش داشته‌اند، تقدیر کرد.

فرمانده کل ارتش در ادامه گفت: از ریاست این سازمان، حضرت حجت الاسلام و المسلمین عباس محمد حسنی برای طرح‌ها، برنامه‌ها و فعالیت‌های منزلت‌افزا که اعتلای ارتش جمهوری اسلامی در ابعاد معنوی و ارزشی را به دنبال داشته و همچنین مدیریت مطلوب رسانه‌ای در تشریح و تبیین اقدامات ارزشمند و اقتدارآفرین ارتش برای تحقق اصل بازدارندگی دشمنان از هرگونه تعرض به میهن اسلامی و امیدبخشی به مردم شریف ایران عزیز، تشکر می‌کنم.

سرلشکر موسوی بر ضرورت استمرار و تقویت برنامه‌های هدفمند و فعالیت‌های حوزه ارتقای روحیه رزم و تنویر افکار عمومی برای اطلاع دقیق‌تر و گسترده‌تر از خدمات ارتش، تاکید کرد و افزود: جنگ‌ترکیبی دشمنان علیه نظام، ملت و نیروهای مسلح ما، ایجاب می‌کند با هوشمندی هر چه بیشتر و رصد محیط داخلی و خارجی، ملاحظات فرهنگی و رسانه‌ای در تمامی شئون و برنامه‌ها و در تمامی سطوح، مورد توجه قرار گیرد و شیوه‌های مقابله، متناسب با نوع تهدید، اتخاذ و اجرا شود.

فرمانده کل ارتش با تقدیر از پشتیبانی فرماندهان از متولیان امور فرهنگی و رسانه‌ای سازمان و ادارات عقیدتی سیاسی ارتش خاطرنشان‌ کرد: دقت و تقویت این رویکرد، هجمه‌ها و القائات ناصواب رسانه‌ای بیگانگان و دشمنان بر افکار عمومی و امکان بهره‌برداری‌های سوء آنان را کاهش داده و از سویی مسیر اطلاع‌رسانی و بصیرت‌افزایی از تلاش مقدس ارتش در حفظ استقلال و تمامیت ارضی و سربلندی ایران را به زیور خشنودی و دلگرمی مردم عزیزمان، مزین می‌کند.

سرلشکر موسوی با تکریم زحمات چهار دهه گذشته امیر سرتیپ دوم «شاهین تقی‌خانی» در سازمان عقیدتی سیاسی به ویژه تصدی مسئولیت معاونت فرهنگی و روابط عمومی آن سازمان طی شش سال گذشته و با اشاره به تعهد، انقلابی‌گری، روحیه جهادی، تخصص و سوابق و تجربیات ارزشمند وی در حوزه فرهنگی و روابط‌عمومی، امیر «شاهین تقی‌خانی» را به عنوان دستیار و مشاور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در امور فرهنگی، روابط عمومی و رسانه معرفی و منصوب کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول