اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

اقدام تبلیغاتی علیه حماس در ماساچوست نتیجه عکس داد

حامیان فلسطین در آمریکا در اقدامی مخفیانه پیام نوشته شده روی یک بیلبورد بزرگ تبلیغاتی علیه حماس را در حمایت از این گروه تغییر داده و در آن به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اشاره کردند.

اقدام تبلیغاتی علیه حماس در ماساچوست نتیجه عکس داد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، گروهی از طرفداران حقوق مردم فلسطین در آمریکا در راستای حمایت از اقدامات ضد صهیونیستی حماس در نوار غزه ، مفهوم عبارت نوشته شده روی یک بیلبورد بزرگ تبلیغاتی را که در انتقاد از این گروه مقاومت فلسطینی در شهر ووستر ماساچوست نوشته شده بود، تغییر داده و در حمایت از آن جمله‌ای را اضافه کردند.

به گزارش «سی‌بی‌اس نیوز» بیلبورد حاوی پیام ضد حماس در مرکز شهر ووستر از ایالت ماساچوست، صبح کریسمس با عباراتی ضد رژیم صهیونیستی  دستکاری و تخریب شد. در این بیلبورد ابتدا چنین جمله‌ای نوشته شده بود: بیایید صریح باشیم: حماس هم مشکل شماست. این عبارت در راستای مقابله با یهودستیزی در ایالت ماساچوست آمریکا بر روی این بیلبورد نوشته شده بود.

با این حال، حامیان حماس در اقدامی مخفیانه عبارت مورد نظر را  به این عبارت تغییر دادند: بیایید صریح باشیم. حماس فلسطین را آزاد می‌کند. علاوه بر این در پایین جمله نوشته شده هم برای اشاره به گستردگی جنایات رژیم صهیونیستی در غزه آمده است: اسرائیل ۲۵ هزار نفر را به قتل رساند.

برخی از مقامات ماساچوست در واکنش به این اقدام آن را در راستای یهودستیزی خوانده و به صراحت نقد کرده‌اند. گفته می‌شود بیلبورد مورد نظر از همان ابتدا با هدف مقابله با یهود ستیزی در این ایالت نصب شده بوده است.  

مقامات ایالت ماساچوست در واکنش به این اقدام در اظهاراتی حماس را به عنوان یک سازمان تروریستی معرفی کرده‌اند و عنوان کرده‌اند که اقدامات حامیان این سازمان در آمریکا وحشتناک و نگران‌کننده است.

آنها با اشاره به افزایش حامیان حقوق مردم فلسطین در دانشگاه هاروارد و دیگر دانشگاه‌های آمریکا، وضعیت کلی کشور را تحت تاثیر تشدید یهودستیزی تاسف‌بار خوانده‌اند.

هنوز هیچ اظهار نظری از سوی پلیس ایالتی ماساچوست که صلاحیت رسیدگی به وضعیت بزرگراه‌ها را دارد در باب اقدام انجام گرفته شده، مطرح نشده است.

از زمان آغاز جنگ غزه، حامیان فلسطین در ایالت‌های مختلف آمریکا اقدامات زیادی را جهت ابراز مخالفت خود با رژیم صهیونیستی انجام داده‌اند، موضوعی که بر شدت یهودستیزی در شهرهای مختلف ایالت‌های آمریکایی افزوده است و خشم حامیان صهیونیست در این کشور را برانگیخته است.

پایان پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول