اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

دانشگاه و مسائل شهرستان لامرد در انتظار نگاه مسئولان شهری و استانی!

نشست مطالبه‌گری به همت بسیج‌دانشجویی دانشگاه دولتی لامرد و با حضور فرماندار ، امام جمعه و معاون شهرداری این شهرستان و جمعی از دانشجویان برگزار شد.

دانشگاه و مسائل شهرستان لامرد در انتظار نگاه مسئولان شهری و استانی!

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد ، در این جلسه مسئول بسیج دانشجویی این دانشگاه ضمن تاکید بر ضرورت عدالت اجتماعی ، به عقب ماندگی دانشگاه دولتی اشاره کرد و بیان داشت : از تاریخ تاسیس این دانشگاه بیش از یک دهه می‌گذرد اما از خدمات ابتدایی مثل مسیر مواصلاتی آسفالت ، محوطه مفروش شده ، خوابگاه ، تجهیزات آزمایشگاهی و... محروم است.

در این نشست ، دیگر دانشجویان نیز فقدان دوربین‌های نظارتی در ورودی و خروجی شهر ، مشکلات امنیتی و بحث قاچاق کالا در این شهرستان به عنوان شهرستانی که در مسیر ترانزیتی واقع شده است ، گله‌مندی و مطالبه اصلاح وضعیت موجود را مطرح نمودند.

همچنین ارتباط دانشگاه با صنعت از دیگر مسائلی بود که مطرح گردید که علی‌رغم وجود صنایع بزرگ در شهرستان لامرد ، دانشگاه‌ها از ارتباط موثر با این صنایع محروم هستند.

در پایان نیز مشکل کمبود آب و استفاده صنایع آب‌بر از آب قابل شرب شهرستان مطرح گردید تا فرارسیدن موعد اتصال استان به دریا که سال ۱۴۰۴ بیان شده است ، این مسئله نیز تدبیر شود.

حال دانشگاه دولتی و مسائل شهری شهرستان لامرد در انتظار اقدام و تحقق وعده‌های مسئولین شهری و استانی خواهد بود. بسیج دانشجویی نیز تا حصول نتیجه ، پیگیر مسائل مردم این شهرستان خواهد بود.

پایان پیام/پ

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول