اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

ابلاغ چارچوب تمدید مجوز مراکز نوآوری و کارآفرینی علمی کاربردی

سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: چارچوب تمدید مجوز مراکز نوآوری و کارآفرینی علمی کاربردی ابلاغ شد.

ابلاغ چارچوب تمدید مجوز مراکز نوآوری و کارآفرینی علمی کاربردی

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، فضل‌اله لک سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه علمی کاربردی، گفت: نظر به ضرورت تقویت، توسعه و پایش زیست بوم نوآوری و فناوری در مراکز آموزش علمی کاربردی و باتوجه به صدور احکام اعضای شورای سیاست‌گذاری و راهبری مراکز رشد واحدهای فناور دانشگاه جامع علمی کاربردی و پیرو تشکیل جلسه این شورا، ارزیابی مراکز نوآوری و کارآفرینی علمی کاربردی به عنوان حلقه اول ایجاد مراکز رشد واحدهای فناور تا پایان سال جاری انجام می‌شود.

لک در ادامه افزود: همگام با ابلاغ دستورالعمل ایجاد، توسعه فعالیت و اعتباربخشی به مراکز نوآوری توسط معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و باتوجه به سیاست‌های کلان مندرج در سند راهبردی مصوب دانشگاه جامع علمی کاربردی، زیست بوم نوآوری و فناوری علمی کاربردی به نحو ویژه‌ای رصد خواهد شد و مراکز نوآوری و فناوری واجد شرایط، برای برخورداری از مزایا و امتیازات قانونی به مراجع ذی‌صلاح معرفی می‌شوند.

سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی اضافه کرد: راهبری، هدایت و حمایت هدفمند از هسته‌های فناور و تیم‌های استارتاپی منتخب مستقر شده در مراکز نوآوری علمی کاربردی، می‌تواند در شکل گیری و توسعه کسب و کارهای خلاق و اقتصاد دانش‌بنیان نقش بسزایی داشته باشد لذا باتوجه به اهمیت موضوع، جلسات شورای سیاست‌گذاری و راهبری مراکز رشد دانشگاه جامع علمی کاربردی با حضور رئیس واحد استانی و رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی دارای مرکز نوآوری، برای ارائه گزارش و پاسخ به سوالات مرتبط تشکیل می‌شود.

لک در پایان ابراز امیدواری کرد معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی بتواند با حمایت بیش از پیش از واحدها و تیم‌های فناور این دانشگاه و در راستای رونق بخشی به عرصه اشتغال و تولید در جامعه و حرکت به سمت تحقق دانشگاه نوآور و کارآفرین و پیشرو در حل مسائل و نیازهای اساسی کشور، گام های مؤثری بردارد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول