اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  رفاه و آسیب های اجتماعی

بخشنامه بودجه سال ۱۴۰۳ دهیاری‌های سراسر کشور ابلاغ شد

بخشنامه بودجه سال ۱۴۰۳ دهیاری های سراسر کشور از سوی رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور جهت اجرا به استانداری‌ها ابلاغ شد.

بخشنامه بودجه سال ۱۴۰۳ دهیاری‌های سراسر کشور ابلاغ شد

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری فارس، بخشنامه بودجه سال ۱۴۰۳ دهیاری های سراسر کشور از سوی رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور جهت اجرا در دهیاری‌ها به استانداری‌ها ابلاغ شد.

در اجرای مفاد ماده (۳۵) آیین نامه مالی دهیاری‌ها و وظایف محوله به وزارت کشور، و طی جلسات بحث و بررسی کارشناسی با جمعی از مدیران و کارشناسان منتخب دفاتر امور روستایی و شوراهای استانداری‌های سراسرکشور‌ و دفاتر تخصصی سازمان بخشنامه بودجه سال ۱۴۰۳دهیاری های سراسر کشور ابلاغ شد. 

 در این بخشنامه علاوه بر پرداختن به موضوعات اساسی و قوانین مرتبط با امورات جاری و عمرانی دهیاری به سیاست ها و راهبردهای مد نظر دولت در تقویت طرح های توسعه‌ای و منطقه‌ای روستایی با اولویت پروژه‌های درآمدزای روستایی، بهبود ساختار نظام درآمدی دهیاری‌ها، ارتقای ایمنی ، توسعه کارآفرینی و نیز توانمندسازی روستائیان درزمینه‌ی افزایش سطح دانش و پژوهش و توسعه مهارت‌ها و سایر ضوابط ابلاغی پرداخته شده است. همچنین تغییر ساختار بودجه‌ریزی و فرآیند اجرای بودجه در دهیاری‌ها نیز از نکات قابل توجه دیگر در بخشنامه مذکور است.
 
دهیاری‌های سراسر کشور موظفند نسبت به تنظیم لوایح بودجه سال ۱۴۰۳ خود را در چارچوب بخشنامه ابلاغی تنظیم و مراتب را جهت طی مراحل قانونی بعدی به شوراهای اسلامی ارسال کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول