اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

تشکیل شعب ویژه حمایت از آمرین به معروف در دادگستری لرستان

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان از اختصاص شعب ویژه برای حمایت از آمرین به معروف در استان خبر داد و گفت: مقرر شد دادگستری لرستان در حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر شعب ویژه‌ای را در سراسر استان اختصاص دهد.

تشکیل شعب ویژه حمایت از آمرین به معروف در دادگستری لرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، یونس مهدوی‌نیا شامگاه سه شنبه در حاشیه جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: امروز سومین جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با هدف ساماندهی و شبکه سازی ستادهای شهرستانی و بهبود بسترهای قانونی در حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر برگزار شد.

وی بر بالابردن سطح آگاهی عمومی و تخصصی نسبت به فریضتین امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان از اختصاص شعب ویژه برای حمایت از آمرین به معروف در استان خبر و ادامه داد: در این جلسه مقرر شد دادگستری لرستان در حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر شعب ویژه‌ای را در سراسر استان اختصاص دهد.

مهدوی‌نیا بیان داشت: همچنین مقرر شد به منظور بالابردن سطح آگاهی فریضتین، دستگاه‌های حاکمیتی، مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها عهده‌دار وظایفی شوند و ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تا به نتیجه رسیدن مصوبات نظارت کافی را دارد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول