اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

معرفی اقدامات دولت موجب حس خوب مردم به سیستم اجرایی می‌شود

استاندار زنجان گفت: انعکاس خدمات و اقدامات انجام شده دولت در بخشهای مختلف، باعث می‌شود مردم حس مثبتی به سیستم اجرایی کشور داشته باشند.

معرفی اقدامات دولت موجب حس خوب مردم به سیستم اجرایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی امروز در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان به برنامه‌های تدارک دیده شده برای دور دوم سفر رییس جمهور به استان اشاره کرد و اظهار داشت: در آستانه این سفر، با حضور تیم پیگیری‌های ویژه نهاد ریاست جمهوری پرونده پروژ‌ه‌های قابل افتتاح نهایی شده است. 

استاندار زنجان به لزوم فضاسازی مثبت در رسانه‌های استان پیرامون سفر رییس جمهور و بهره‌گیری حداکثری از این سفر در راستای توسعه استان تاکید کرد و ادامه داد: لازم است با ارائه روایت‌های مناسب از موضوعات،‌ در راستای رشد و توسعه استان گام برداریم. 

وی همچنین بر لزوم تولید محتوای مضاعف از اقدامات انجام شده و نشر آنها در شبکه‌های مختلف اجتماعی اشاره کرد و گفت: انعکاس خدمات و اقدامات انجام شده باعث می‌شود مردم حس مثبتی به سیستم اجرایی کشور داشته باشند.

افشارچی به جنبه مردمی داشتن حضور و استقبال از رییس جمهور اشاره کرد و گفت:‌ در کنار این موارد انعکاس آمارهای مقایسه‌ای از خدمات دولت سیزدهم طی ۲ سال گذشته می تواند نمایانگر اقدامات انجام شده باشد. 

 در این جلسه اعضای حاضر به بیان نقطه نظرات خود در خصوص فعالیت های مربوط به رسانه و پوشش رسانه ای سفر رییس جمهور به استان زنجان پرداختند.
پایان پیام/2308

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول