اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

نامزدهای انتخابات به صورت برابر از فرصت تبلیغات برخوردار می‌شوند

مدیرکل دفتر امور انتخابات وزارت کشور گفت: البرز تاکنون در پیش ثبت نام و ثبت نام کاندیداتوری انتخابات مجلس شورای اسلامی با کسب رتبه اول کشور، بسیار خوب ظاهر شده و این موضوع می تواند زمینه مشارکت خوب و پرشور مردم استان را در پای صندوق‌های رای فراهم کند.

نامزدهای انتخابات به صورت برابر از فرصت تبلیغات برخوردار می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محسن اسلامی، مدیرکل دفتر امور انتخابات وزارت کشور در جلسه ستاد انتخابات استان که روز سه شنبه ۵ دی ماه ۱۴۰۲ در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، به عملکرد استان البرز اشاره کرد و گفت: این استان تاکنون در پیش ثبت نام و ثبت نام کاندیداتوری انتخابات مجلس شورای اسلامی با کسب رتبه اول کشور، بسیار خوب ظاهر شده است و این موضوع می تواند زمینه مشارکت خوب و پرشور مردم استان را در پای صندوق های رای فراهم کند.

وی ادامه داد: قانون انتخابات تغییر پیدا کرده و براساس ماده ۱۱ قانون، ارائه ۵ مدرک شامل شناسنامه، گواهینامه، کارت پایان خدمت، کارت ملی و پاسپورت جهت اخذ رأی، قابل قبول است.

اسلامی گفت: از سوی دیگر افرادی که اقدام به شرکت در رای گیری کرده اند، با کد ملی در سامانه ثبت احوال مشخص خواهند بود و لذا از رای تکراری جلوگیری بعمل می آید.

وی افزود: در این دوره، صندوق های رای با هدف سهولت در رای گیری و دسترسی مردم در اماکن عمومی نیز مستقر خواهد بود. 

وی افزود: براساس قانون و با هدف اجرای عدالت تبلیغاتی، نامزدها می توانند در زمان مقرر تبلیغات در شرایط یکسان و برابری از امکانات تبلیغاتی که اعلام می شود استفاده کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول