اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

پلمب ۵۰ کافه و اخطار به ۶۵ واحد در سال ۱۴۰۲

مسئول دبیرخانه قرارگاه 19دی از پلمب ۵۰ واحد صنفی و اخطار پلمب به ۶۵ واحد و ارائه تذکر به‌صورت مکتوب و پیامکی برای کلیه صاحبان صنوف مبنی بر رعایت پوشش و ظاهر فروشندگان و متصدیان در قم خبرداد.

پلمب ۵۰ کافه و اخطار به ۶۵ واحد در سال ۱۴۰۲

مهدی علی بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم گفت: بر اساس مصوبه اخیر جلسه قرارگاه 19دی مبنی بر تعیین وضعیت فعالیت کافه‌ها و قهوه‌فروشی‌ها و نظارت بیشتر بر فعالیت این مراکز جهت جلوگیری از ترویج بی‌بندوباری در سطح استان، نامه تأکیدی به اتاق اصناف قم ارسال شد.

وی افزود: در این راستا پاسخی از اتحادیه مذکور مبنی بر پلمب ۵۰ واحد صنفی و اخطار پلمب به ۶۵ واحد و ارائه تذکر به‌صورت مکتوب و پیامکی برای کلیه صاحبان صنوف مبنی بر رعایت پوشش و ظاهر فروشندگان و متصدیان دریافت گردید.

مسئول دبیرخانه قرارگاه 19دی خاطرنشان کرد: گشت‌های نظارت و بازرسی از کافه‌ها و قهوه‌فروشی‌ها باقدرت توسط بازرسان اتاق اصناف و جبهه اصناف قرارگاه در حال پیگیری است، لذا از عموم مردم درخواست می‌شود گزارش تخلفات این صنوف را به سامانه سجاد ارسال کنید.

پایان پیام/ 78041

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول