اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

وضعیت پتروشیمی هگمتانه تعیین تکلیف شود

استاندار همدان با بیان اینکه وضعیت پتروشیمی هگمتانه باید تعیین تکلیف شود گفت: مقرر شد ۱۰ درصد بدهی این مجموعه پرداخت و باقی‌مانده هر سه ماه یکبار به مدت یک سال تقسیط شود.

وضعیت پتروشیمی هگمتانه تعیین تکلیف شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از همدان علیرضا قاسمی‌فرزاد بعد از ظهر امروز در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در سالن شهدای استانداری اظهار کرد: در خصوص موضوع تسهیلات بانکی معوق سال‌های گذشته‌ پتروشیمی هگمتانه مقرر شد ۱۰ درصد بدهی پرداخت و باقی‌مانده هر سه ماه یکبار به مدت یک سال تقسیط شود.

وی گفت: پتروشیمی هگمتانه پی‌وی‌سی گرید پزشکی تولید می‌کند و محصولات این شرکت قابل رقابت با محصولات خوب خارجی است.

استاندار همدان افزود: همانطور که از واحد‌های تولیدی حمایت می‌کنیم، از این واحد نیز حمایت لازم را داریم تا ظرفیت آن برای استان مورد استفاده قرار گیرد.

وی با بیان اینکه برای حل مشکل تأمین خوراک پتروشیمی هگمتانه چهار جلسه با وزیر نفت و دو جلسه نیز با مدیرعامل صنایع پتروشیمی ایران داشتیم خواستار توجه به این مهم شد.

قاسمی‌فرزاد افزود: با وجود اینکه تمام شرکت‌های نیازمند به مواد پتروشیمی باید نیازمندی خود را از طریق بورس تأمین کنند اما مقرر شد ۲ هزار تن خوراک برای پتروشیمی هگمتانه تأمین شود که یک‌هزار و ۳۰۰ تن آن تحویل شده و واگذاری باقی‌مانده منتظر تأمین مالی توسط شرکت است.

‌وی با اشاره به بررسی پرونده‌ دو واحد تولیدی که مشکل بدهی بانکی داشتند گفت: مقرر شد موضوع واحد اول مجدد در جلسه‌ کارشناسی مورد بررسی قرار گیرد و واحد دوم نیز ۱۰ درصد بدهی بانکی را پرداخت و فرصت تسویه کامل طی یک سال برای پرداخت باقی‌مانده به آن داده شود.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول