اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

نوع انتخاب طرح حمل و نقل عمومی در همدان علمی دنبال شود

رئیس کمیسیون نظارت بازرسی و امور اداری شورای اسلامی شهر همدان گفت: با توجه به لزوم اجرای طرح انبوه بر حمل و نقل شهری در قالب بی آر تی، قطار شهری، تراموا و هر طرح دیگری باید با بررسی‌های علمی ضرورت اجرای نوع طرح سریعتر مشخص شود.

نوع انتخاب طرح حمل و نقل عمومی در همدان علمی دنبال شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مرتضی کرباسیان ظهر امروز در جلسه کمیسیون نظارت، بازرسی و امور اداری شورا در صحن شورای شهر اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی ضمن بررسی علمی موضوع، نتیجه نهایی روش حمل و نقل عمومی را برای اجرا اعلام کند.

وی گفت: با توجه به لزوم اجرای طرح انبوه بر حمل و نقل شهری در قالب "بی آر تی"، "قطار شهری"، "تراموا " و هر طرح دیگری باید با بررسی‌های علمی ضرورت اجرای نوع طرح هر چه سریعتر مشخص شود.

رئیس کمیسیون نظارت بازرسی و امور اداری شورای اسلامی شهر همدان با تاکید بر اینکه باید از رفتارهای سیاسی در زمینه اجرای طرح ها بپرهیزیم، اضافه کرد: حوزه ترافیک نیازمند توجه ویژه در تدوین بودجه است و با توجه به نزدیک شدن به فصل بودجه بندی این مهم باید هر چه سریعتر تعیین تکلیف شود.

وی با اشاره به نیاز سازمان اتوبوسرانی به نیروهای تخصصی تاکید کرد: پیگیری های لازم در این زمینه انجام شود و در صورت نیاز به نیروی انسانی متخصص در زمینه نگه‌داری و تعمیرات اتوبوس از جمله رشته مکانیک خودرو با روند قانونی اقدامات لازم انجام گیرد.

شهابی‌نیا: ضرورت نصب سیستم "ای وی ال" برای تمام اتوبوس‌های شهری

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر همدان نیز راه‌اندازی کتابخانه سیار در اتوبوس‌ها را اقدام ارزشمندی دانست و گفت: در اجرای آموزش‌های شهروندی باید از ظرفیت‌های مختلف استفاده کرد.

سعید شهابی‌نیا به موضوع پرداخت الکترونیکی در ناوگان حمل و نقل عمومی نیز اشاره کرد و افزود: از ابتدای دوره ششم شورا بر این موضوع  تاکید شده و باید زمان اجرای نهایی طرح به شورا ارائه شود.

وی به رضایت شهروندان در خصوص تعیین زمان ورود اتوبوسها به ایستگاه اشاره کرد و اظهار داشت: ضروری است سیستم " ای وی ال " برای تمام دستگاه‌های اتوبوس جهت مشخص بودن زمان رفت و برگشت تعریف شود چراکه این امر رضایتمندی را به دنبال دارد.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول