اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

مشارکت در انتخابات زمینه‌ساز انسجام ملی است

مسوول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کردستان گفت: حضور پرشور و مشارکت قوی در انتخابات اسفندماه زمینه‌ساز انسجام ملی است.

مشارکت در انتخابات زمینه‌ساز انسجام ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام طاها توکلی ظهر امروز در مراسم رونمایی از مجموعه ۴۰ جلدی کتاب ره‌نامه در تالار فردوسی دانشگاه کردستان اظهار داشت: این مجموعه جامعیت منظومه فکری امام  با عنوان ر‌ه‌نامه است و مفهوم آن جامعیت اراده و مشیت خداوند در  جوابگویی مطالبات بشر است و نقشه راهی برای مسلمانان است.

وی با عنوان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی در دوران معاصر ثابت کرده که خیرخواه و دلسوز برای آحاد بشریت است، افزود: بعد از چهل و پنج سال تحمل سختی‌ها و ناملایماتی به فتح قله آخر نزدیک هستیم و باید برای رسیدن به آن هدف و متناسب با آن قدم‌های اساسی  برداریم و مجهز شویم. 

مسوول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کردستان خاطرنشان کرد: این نقشه راه متناسب با جامعه هدف در تمام ابعاد نسبت به سیاست‌های خارجی و مراودات اقتصادی  و لازمه حیات برای رسیدن به هدف است. 

حجت‌الاسلام توکلی با بیان اینکه بشریت دچار انقلاب درونی شده است، افزود: باید نقشه راه داشته باشیم و متناسب یا نیاز جامعه برای فتح قله مجاهدت و مبارزه کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مشارکت در انتخابات امسال تاکید کرد و گفت: حضور پرشور و مشارکت قوی در انتخابات اسفند ماه موقعیت‌ساز انسجام ملی است.

مسوول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کردستان یادآور شد: رسیدن به هدف باید سیرت و صورت انقلاب بیان شود.

انتهای پیام ۲۳۳۰/۷۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول