اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

هشدار امیرعبداللهیان به رژیم صهیونیستی: منتظر شمارش معکوس سخت باشید

در پی اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن سردار شهید سید رضی موسوی وزیر امور خارجه به این رژیم هشدار داد که منتظر شمارش معکوس سخت باشد.

هشدار امیرعبداللهیان به رژیم صهیونیستی: منتظر شمارش معکوس سخت باشید

گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس؛ اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی که منجر به شهادت مسؤول پشتیبانی جبهه مقاومت در سوریه سردار شهید سید رضی موسوی شد، واکنش وزیر امور خارجه حسین امیرعبداللهیان را به همراه داشت. او به این رژیم هشدار داد که «منتظر شمارش معکوس سخت باشد».

جمهوری اسلامی ایران پیش از این به اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی، آمریکا و دیگرانی که امنیت، شهروندان ایرانی و منافع ملی ایران را هدف قرار داده‌اند، پاسخ سخت داده است که نمونه بارز آن حمله به عین الاسد پایگاه نظامی آمریکا در عراق با ۱۳ موشک بالستیک نقطه زن یک هفته بعد از ترور سردار شهید قاسم سلیمانی بود. حمله‌ای که ایران رسما و علنا آن را اعلام و مسؤولیتش را هم پذیرفت.

روابط‌ عمومی کل سپاه عصر روز دوشنبه چهارم دی ماه از شهادت سید رضی موسوی از مستشاران نظامی قدیمی سپاه و از همرزمان سپهبد شهید سلیمانی در سوریه در منطقه مسکونی زینبیه دمشق خبر داد و سفیر ایران در دمشق حسین اکبری درباره جزئیات این اقدام تروریستی گفت: شهید موسوی ساعت ۱۴ در سفارت ایران در سوریه بود و پس از پایان کار خود به سمت منزلش حرکت کرد و ساعت ۱۶:۱۰ در محل اقامت خود با سه موشک هدف قرار گرفت و به شهادت رسید.

وزیر امور خارجه در شبکه اجتماعی ایکس ضمن تسلیت شهادت این مستشار نظامی قدیمی سپاه پاسداران در سوریه به خانواده‌ و ملت‌های ایران و سوریه، عنوان کرد که ‏این شهید بزرگوار سال‌ها در کنار شهید حاج قاسم سلیمانی برای تامین امنیت ایران و منطقه علیه تروریست‌‌ها دلیرانه مبارزه کرد. 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول