اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

میزهای تخصصی در شبکه نخبگانی اساتید برای حل مشکلات کشور ایجاد می‌شود

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران از تشکیل میزهای تخصصی برای حل مسائل کشور در شبکه نخبگانی اساتید خبر داد.

میزهای تخصصی در شبکه نخبگانی اساتید برای حل مشکلات کشور ایجاد می‌شود

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی کرمی در آئین افتتاح شبکه نخبگانی اساتید جوان دانشگاه تهران که در تالار علامه امینی کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: ما در مرکزی قرار داریم که تربیت قوه عاقله را بر عهده دارد و باید این مرکز در رفع مشکلات کشور نقش‌آفرینی کند.

وی با اشاره به ایجاد شبکه نخبگانی اساتید جوان و با بیان اینکه در این شبکه اساتید دارای سنین کمتر از ۴۰ سال حضور دارند، اظهار کرد: نشست‌های این شبکه به صورت تعاملی برگزار خواهد شد و این نشست‌ها در حوزه‌های علمی، معرفتی، حل مسئله و تحول‌آفرینی خواهد بود.

* برگزاری نشست‌های شبکه نخبگانی اساتید

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران با تاکید بر اینکه در نشست‌های اساتید نخبه جوان، استاد متکلم‌وحده نخواهد بود؛ ادامه داد: نشست‌های شبکه نخبگانی اساتید به صورت هم‌اندیشی و کارگاهی برگزار می‌شود.

* ایجاد میزهای تخصصی

وی حل مسائل کشور با کمک اساتید نخبه را از مأموریت‌های شبکه نخبگانی دانست و گفت: در این راستا میزهای تخصصی ایجاد و از اساتید پیشکسوت و جوان برای حل این مسائل دعوت می‌شود و امیدواریم بنیاد ملی نخبگان نیز حمایت‌های لازم برای سامان دادن به این میزها را داشته باشد.

کرمی، بخش دیگری از نشست‌های شبکه نخبگانی را ناظر بر کرسی‌های آزاد اندیشی دانست که در آن نقش تمدن‌سازی دانشگاه‌ها مورد بحث قرار می‌گیرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول