اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

برگزاری ۳۹ انتخابات با یک‌میلیارد رأی در کشور

نماینده ولی فقیه در مازندران به برگزاری ۳۹ انتخابات با بیش از ۹۰۰ میلیون رای به نظام اسلامی بعد از انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: با حضور حداکثری مردم در انتخابات ضریب امنیت ما بدون توجه به اینکه چه کسی رأی بیاورد، افزایش پیدا می‌کند.

برگزاری ۳۹ انتخابات با یک‌میلیارد رأی در  کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، حجت الاسلام محمد‌زمان رضایی به مناسبت دیدار جمعی از علما و روحانیت شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی که به میزبانی امام جمعه شهرستان سوادکوه(بخش زیراب) و در مصلی امامزاده عبدالحق زیراب‌سوادکوه برگزار شد از حضور نماینده ولی فقیه در استان مازندران و معتمدان و متنفذان و ائمه جمعه پل‌سفید، سوادکوه‌شمالی و دغدغه‌مندی آیت‌الله لائینی تشکر کرد.

امام جمعه شهرستان سوادکوه (بخش زیراب) با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در برابر فرعون‌های زمان ایستاد، گفت: امام راحل ۱۰ سال پس از انقلاب اسلامی در منشور روحانیت مسیر انقلاب اسلامی را موفق ارزیابی کردند.

وی گفت: وظیفه همه ما در انتخابات حضور حداکثری است که با مشارکت حداکثری، نگاه بین‌المللی نسبت به ما فرق خواهد کرد.

*۳۹ انتخابات با یک‌میلیارد رأی در جمهوری اسلامی ایران

نماینده ولی فقیه در استان مازندران و امام جمعه شهرستان ساری با اشاره به فرازی از زیارت حضرت فاطمه زهرا(س) اشاره کرد و گفت: موفقیت ایشان در امتحان زندگی بیان شد و نکاتی مانند امتحان چندباره الهی از همگان، امتحان‌گیرنده، امتحان‌شونده حضرت فاطمه زهرا(س)، امتحان قبل از آفرینش در عالم نور، دفاع از اصل امامت و ولایت از مهمترین منبع آزمون بود، موفقیت حضرت فاطمه زهرا در همه آزمون‌ها بود و ادامه راه ایشان وظیفه ما است.

آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی، افزود: امروز ما باید آزمون ولایت پس دهیم و دفاع از ولایت و انقلاب اسلامی و ادامه‌دهنده خط امامت و ولایت، امتحان بزرگی است و مردم برای مراسم‌های حضرت فاطمه زهرا (س) و دفاع از ولایت، سنگ‌تمام گذاشتند.

وی به برگزاری نزدیک به ۴۰ انتخابات با بیش از ۹۰۰ میلیون رای به نظام اسلامی بعد از انقلاب اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: با حضور حداکثری مردم در انتخابات ضریب امنیت ما بدون توجه به اینکه چه کسی رأی بیاورد، افزایش پیدا می‌کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: مسؤولان نقش مهمی دارند و بسیاری از مدیران به صورت جدی به دنبال کار‌ها هستند و برخی مدیران مانند منابع طبیعی و آب منطقه‌ای اذیت می‌کنند و البته عواملی برای شلوغ‌کاری در برخی ادارات و نهاد‌ها در آستانه انتخابات حضور دارند ولی مردم ما فهیم‌تر از آن هستند که این مشکلات را به پای نظام بنویسند.

وی تصریح کرد: گلایه‌های شخصی را به پای انقلاب ننویسیم و ما در کنار مردم به صورت مطالبه‌گرایانه از مدیران حضور داریم و برخی قوانین باید به روز شود.

پایان پیام/۸۶۰۱۵/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول