اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

چرا اینچه‌درگاهی فدراسیون ژیمناستیک را تحویل نگرفت؟

رئیس سابق فدراسیون ژیمناستیک از تحویل آن در هفته گذشته خودداری کرد.

چرا اینچه‌درگاهی فدراسیون ژیمناستیک را تحویل نگرفت؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بعد از برگزاری انتخابات فدراسیون ژیمناستیک، فدراسیون جهانی آن را نپذیرفت و اعلام کرد که زهرا اینچه‌درگاهی را به عنوان رئیس قبول دارد همین موضوع باعث شد تا اختلافات داخلی و مدیریتی در این فدراسیون بیش از گذشته نمود پیدا کند. 

علاوه براین ابطال انتخابات از سوی دیوان عدالت اداری موضوع را پیچیده کرد و از آنجایی که فدراسیون جهانی هم آن را قبول نداشت، اعزام ژیمناست‌ها به مسابقات مختلف با مشکل روبه‌رو شد. 

وزارت ورزش و جوانان برای حل مشکل تصمیم گرفت فدراسیون را به اینچه‌درگاهی تحویل دهد و قرار بود هفته گذشته این کار صورت بگیرد اما رئیس سابق فدراسیون به دلیل نداشتن ابلاغ و حکم از پذیرفتن مسئولیت خودداری کرد.

آرش فرهادیان مدیر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی در این باره گفت: قرار بود هفته گذشته بر اساس آنچه نظر فدراسیون جهانی بود به علت حمایت از این رشته در کشورمان خانم درگاهی مسئولیت سرپرستی را بر عهده بگیرد تا انتخابات برگزار شود اما او اشاره کرد که چون ابلاغی از وزارت ورزش به او داده نشده از حضور در فدراسیون امتناع می‌کند تا به هر صورت وضعیت به همین شکل باقی بماند. 

فرهادیان ادامه داد: صحبت ما این است اگر فدراسیون جهانی قبول دارد اینچه درگاهی به عنوان مسئول در فدراسیون کارش را ادامه دهد پس نیازی به ابلاغ مجدد نیست. مسئولیت او در یکی دو سال اخیر به پایان رسیده و طبیعتاً اگر قرار است او هم ابلاغی دریافت کند باید بر اساس ضابطه و قوانین باشد که بدون رعایت ضوابط صدور ابلاغ درست نیست. انشاالله این مشکل هم با درایت وزیر ورزش به زودی حل خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول