اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

پایش مصرف گاز در بیش از 3000 مرکز دولتی و عمومی چهارمحال و بختیاری

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای طرح پایش مصرف گاز در دستگاه‌های اجرایی و اماکن دولتی و عمومی استان تا کنون لوازم گرمایشی 3 هزار و 119 مرکز پایش شده است.

پایش مصرف گاز در بیش از 3000 مرکز دولتی و عمومی چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، جهانبخش سلیمیان گفت: همزمان با فرا رسیدن ایام سرد سال و لزوم صرفه‌جویی مشترکین در مصرف گاز طبیعی، شرکت گاز چهارمحال و بختیاری از ابتدای آذر‌ماه اقدام به پایش مصرف تمامی سازمان‌ها، ادارات و مراکز دولتی و عمومی، مساجد، حسینیه‌ها و مدارس استان کرده که در این ارتباط تا کنون ۳ هزار و ۱۱۹ مرکز پایش شده است.

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری ادامه داد: طرح مذکور در راستای اجرایی کردن بخشنامه وزارت نفت و دستورالعمل ابلاغی از شرکت ملی گاز ایران انجام شده است.

وی با اشاره به انجام بازدیدهای ادواری توسط تیم‌های کارشناسی شرکت گاز، افزود: رعایت دمای ۱۸ درجه سانتی‌گراد در فضای داخلی و  فضاهای عمومی و سرپوشیده در فرآیند بازدیدها مورد تاکید است.

سلیمیان تصریح کرد: در صورت مشاهده و رعایت نکردن موارد مندرج در بخش‌نامه اخطاریه برای اماکن تحت پوشش صادر می‌شود که بر این اساس تا کنون به ۹۶ سازمان یا اداره اخطار قطع به‌ منظور کاهش مصرف و تنظیم دمای رفاه در ساختمان داده شده است.

وی در پایان از تمامی ادارات، سازمان‌ها و سایر مراکز دولتی و عمومی خواست تا با روشن کردن وسایل گرمایشی یک ساعت قبل از آغاز کار و خاموش کردن آن‌ها یک ساعت قبل از پایان کار، خاموش کردن وسایل گرمایشی در روزهای تعطیل برای ساختمان‌هایی که سیستم حرارت مرکزی ندارند و همچنین انجام معاینه فنی، تعمیر وسایل گرمایشی و دیگر اقدامات لازم به منظور افزایش بازدهی وسایل گازسوز نظیر نصب سامانه پایش هوشمند موتورخانه‌ها نسبت به صرفه‌جویی در مصرف گاز توجه داشته باشند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول