اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

تقدیر امام جمعه ارومیه از تلاش‌های شبانه‌روزی دولت در راستای توسعه آذربایجان‌غربی

امام جمعه ارومیه گفت: تلاش‌های بی‌وقفه و شبانه‌روزی تیم دولت در آذربایجان‌غربی در راستای توسعه و پیشرفت استان قابل تقدیر و مورد توجه است.

تقدیر امام جمعه ارومیه از تلاش‌های شبانه‌روزی دولت در راستای توسعه آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی در دومین نشست هم اندیشی توسعه آذربایجان‌غربی‌ اظهار داشت: شاه‌کلید غلبه بر مشکلات در مدیریت‌ها بر اساس آیات قرآن کریم و روایات اهل‌بیت(ع) مسئله تقوا و خداترسی است که باید مدیران داشته باشند.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم ادامه داد: خداوند متعال در قرآن کریم به صراحت فرموده که «من یتق الله یجعل له مخرجا و یرزقه من حیث لایحتسب» ، این آیه شریفه گویای توجه ویژه خداوند به متقیان و حل مشکلات خداترسان است که هرگز آن‌ها را در بن‌بست قرار نخواهد داد.

 امام جمعه ارومیه خاطر نشان کرد: در صورتی که چه در جایگاه مدیریت اجرایی و چه در مقام مشاوره‌ای به تقوای الهی برسیم، قطعا موفقیت برایمان رقم می‌خورد.

 نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی تقوا را اصلی‌ترین عامل عاقبت بخیری دانست و بیان کرد: امیرالمومنین(ع) در کتاب نهج‌البلاغه تاکید دارند که تنها چیزی که برای آخرت می‌ماند همان تقوای الهی است و هیچ یک از اموال و دارایی‌های دنیا جز تقوا و خداترسی برای انسان ماندگار نخواهد بود.

 امام جمعه ارومیه با تاکید بر تلاش بر تحقق پیشرفت در استان، ادامه داد: خلوص نیت خیلی مهم است و اگر تلاش به نیت خدمت و قصد قربت باشد، در این صورت می‌توانیم شاهد تحقق توسعه و پیشرفت باشیم.

وی گفت: تلاش‌های بی وقفه و شبانه‌روزی تیم دولت در استان و به ویژه شخص استاندار آذربایجان‌غربی قابل تقدیر و مورد توجه است و امیدواریم با استفاده از تجربه مدیران توانمند شاهد توسعه و پیشرفت مناسب برای استان باشیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول