اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

افزایش ۳ برابری ورود و خروج کامیون‌ها از مرز آستارا

استاندار گیلان با اشاره به بازگشایی و آماده‌سازی پل مرزی آستارا گفت: به‌زودی ورود و خروج کامیون‌ها با افتتاح این مسیر برقرار و ظرفیت‌ها به سه برابر افزایش خواهد یافت.

افزایش ۳ برابری ورود و خروج کامیون‌ها از مرز آستارا

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، اسدالله عباسی استاندار گیلان  عصر امروز در پایان سفر به شهرستان آستارا و در جمع خبرنگاران با اشاره به بازگشایی و آماده‌سازی پل مرزی آستارا اظهار کرد: ساماندهی ورود و خروج خودروها یکی از برنامه‌های دولت سیزدهم و وزارت راه و شهرسازی در گیلان است.

وی از افزایش سه برابری ورود و خروج کامیون‌ها با بازگشایی پل مرزی آستارا خبر داد و افزود: به زودی ورود و خروج کامیون‌ها با افتتاح این مسیر برقرار و ظرفیت‌ها به سه برابر افزایش خواهد یافت.

استاندار گیلان با اشاره به تکمیل پل ورودی روگذر مسیر آستارا به اردبیل در هفته‌های آینده خبر داد و گفت: در روز افتتاح پروژه پل اتومبیل‌رو آستارا – آستارا با سفرای آذربایجان به گفت‌وگو خواهیم نشست تا ورود و خروج مسافران ساماندهی شود.

عباسی با تاکید بر لزوم توجه به مزیت‌های بسیار زیاد شهرستان آستارا در حوزه‌های مختلف بیان کرد: شهرستان مرزی آستارا با مزیت‌های فراوان تجاری، اقتصادی، صنعتی، کشاورزی و ظرفیت‌های بندری و جاده‌ای، دروازه‌ای برای تجارت با منطقه قفقاز، اوراسیا و روسیه است.

پایان پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول