اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

بی‌بی‌سی در دفاع از اسرائیل، صدای یک فلسطینی را قطع کرد

در شرایطی که مردم انگلیس طی ماه‌های اخیر ضمن محکوم کردن اسرائیل در حمایت از غزه تظاهرات کرده‌اند، قطع سخنان یک جوان فلسطینی در بی‌بی‌سی خبرساز شده است.

بی‌بی‌سی در دفاع از اسرائیل، صدای یک فلسطینی را قطع کرد

گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس: «کریم تو حرفهات رو زدی!»؛ این اظهارات را مجری شبکه بی‌بی‌سی برای قطع سخنان یک جوان فلسطینی علیه اسرائیل بیان کرد.

مجری بی‌بی‌سی «لوسی هاکینگس» با «کریم علی» که موسس یک تیم فعال در زمینه دوچرخه سواری معلولان در غزه است، مصاحبه کرد. وقتی که علی  حملات اسرائیل به غزه را نسل کشی خواند، او با واکنش دور از نزاکت مجری بی‌بی‌سی مواجه شد.

«لوسی هاکینگس» مجری بی‌بی‌سی

 

در شرایطی که سازمان‌های بین‌المللی شامل یونیسف غزه را «گورستان کودکان» خوانده‌اند، مجری بی‌بی‌سی گفت: «اسرائیل می‌گوید که آنها فقط حماس را هدف قرار می‌دهند».

کریم علی در واکنش به او جواب داد که «متاسفانه باید به طور ساده بگویم که این حرف حقیقت ندارد» اما مجری بی‌بی‌سی گفت: «اسرائیلی‌ها همیشه این موضوع را رد کرده‌اند که نسل کشی در حال رخ دادن است».

علی خطاب خطاب به مجری و مخاطبان این شبکه بی‌بی‌سی اینطور جواب داد که «من اینجا هستم تا جهان بداند وضعیت اینگونه (که شما به نقل از اسرائیل می‌گویید) نیست»

لوسی هاکینگس با بیان اینکه «کریم! تو حرفهات رو زدی!»، به صحبت‌های میهمان فلسطینی خود پایان داد.

پایان پیام/

 

 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول