اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

توزیع بیش از ۱۷ هزار بسته یلدانه توسط هلال‌احمر

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر گفت: همزمان با طولانی ترین شب سال، ۱۷ هزار و ۱۵۱ بسته معیشتی و غذای گرم در قالب طرح یلدانه با مشارکت خیرین و داوطلبان هلال‌احمر در ۱۷ استان کشور بین خانوارهای نیازمند توزیع شد.

توزیع بیش از ۱۷ هزار بسته یلدانه توسط هلال‌احمر

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس،وحید سلیمی، رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر با اعلام این خبر گفت: در طرح یلدانه سال ۱۴۰۲ به صورت خودجوش و داوطلبانه و با شعار «یلدا برای همه » و با مشارکت و همت اعضای داوطلب، خیرین و کارکنان شعب و خانه‌های هلال، ۱۷ هزار و ۱۵۱ بسته غذایی و معیشتی تهیه و میان جامعه هدف این طرح توزیع شد.

وی افزود: در این طرح ملی داوطلبانه با تهیه و توزیع اقلامی همچون انواع میوه، آجیل، شیرینی، برنج، حبوبات، روغن، رب گوجه‌فرنگی، ماکارونی و... در بسته‌های معیشتی، در کنار پخت و توزیع غذای گرم، تلاش کردند مهربانی و شادی ویژه این شب را به عنوان سنت دیرین و حسنه ایرانیان، مهمان خانه‌های اقشار کم برخوردار شود.

سلیمی‌بیان کرد: ارزش ریالی خدمات ارائه شده در یلدانه امسال، بیش از ۱۰۵ میلیارد و ۲۰۸ میلیون ریال بوده است و یک هزار و ۴۷۳ خیر و داوطلب در این طرح در سراسر کسور مشارکت داشتند.

 رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر در پایان گفت: اعضای داوطلب با حضور در ۱۳۳ پایگاه امدادی، اورژانس و آتش‌نشانی و نیز ۱۴۸ مرکز و سرای نگهداری از سالمندان، کودکان بی سرپرست و معلولان ذهنی و حرکتی، شب یلدا را در کنار این عزیزانِ دور از خانواده جشن گرفتند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول