اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

سردار معروفی: شهید سلیمانی چکیده هویت ایرانی و اسلامی است که باید تکثیر شود

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه حاج قاسم همه وجودش فدایی مردم بود و ملت ایران و انقلاب ایران با حاج قاسم شناخته می‌شود، گفت: سردار سلیمانی چکیده هویت ایرانی و اسلامی است که باید تکثیر شود.

سردار معروفی: شهید سلیمانی چکیده هویت ایرانی و اسلامی است که باید تکثیر شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سردار حسین معروفی ظهر امروز در اجلاس مجمع بسیجیان استان مرکزی اظهار کرد: دوازدهمین اجلاسیه مجمع بسیجیان استان مرکزی به عنوان بازوی چاره اندیشی و برنامه ریزی برای حل مشکلات استان امروز در حال برگزاری است که امید است منشا خیر و برکت برای استان باشد.

وی تصریح کرد: نگاه به مجامع بسیج مشورتی نیست، بلکه بازوی چاره اندیشی و گره گشایی از مشکلات است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج با بیان اینکه این مجامع در استان‌های سراسر کشور تشکیل و راه‌اندازی شده است، گفت: مجمع بسیجیان در همه استان‌های کشور فعال است و طرح‌های خوبی نیز توسط این مجمع‌ها برای اجرا و گره گشایی از مشکلات استان‌ها ارائه شده است.

معروفی تاکید کرد: انتظار می‌رود طرح‌هایی که توسط کنشگران اجتماعی در قالب مجمع بسیج ارائه می‌شود، توسط مسوولان استانی اجرایی شده و بایگانی نشوند.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز به برکت انقلاب اسلامی، فضا، هوا، زمین و دریای کشور بر روی دشمنان بسته و مسدود است، گفت: اقتدار ایران به گونه‌ای است که دشمن می‌داند اگر بخواهند نفوذی از زمین، هوا و دریا داشته باشند، به گورستان آنها تبدیل می‌شود و این یک بلوف نظامی نیست، بلکه حقیقتی است که دشمن به خوبی به آن پی برده است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور  بیان کرد: امروز اهداف دشمن در جنگ نرم گرفتن ارادت مردم به اهل بیت(ع)، نظام، انقلاب اسلامی، ولایت و ناموس است تا از این طریق بتواند به اهداف خود برسد، می‌خواهد شجاعت ملت را بگیرد تا قدرت عملکرد را بگیرد و دیدیم در مسئله اربعین، در مسئله محرم تا چه اندازه تلاش کردند که ارادت مردم را کم کنند.

 معروفی با یادآوری اغتشاشات سال گذشته اظهار کرد: در حوادث سال گذشته به برکت خون پاک شهدای انقلاب و اسلام، حقیقت دین در کف خیابان‌ها حفظ شد؛ بعد از شکست دشمن در سال گذشته آنان سه سناریو علیه ملت ایران طراحی کردند که اعم عدم اجرای آیین‌های مذهبی ۱۰ روز نخست ماه محرم،  اربعین زدایی و ایجاد ناامنی در بیست و پنجم شهریورماه سالروز اغتشاشات بود و البته باردیگر با بصیرت مردم این سناریوها نیز خنثی شد.

وی شناخت دقیق امام جامعه و دشمن را مورد تاکید قرار داد وافزود: مسوولان باید با تمام وجود به مردم خدمت کنند؛ زیرا مردم ایران در دنیا بی‌نظیر هستند.

وی تصریح کرد: در شرایطی که دشمن در جنگ ترکیبی تمام تلاش خود را برای نابودی نظام و انقلاب به کار بسته، انتظار می‌رود مجمع بسیجیان با طرح‌ها و ایده‌های خود در زمینه‌های مشکلات فرهنگی و اجتماع و اقتصادی زمینه امیدآفرینی را در جامعه فراهم کرده و با رفع مشکلات زمینه خنثی سازی توطئه‌های دشمنان را فراهم کند.

سردار معروفی با اشاره به سالگرد شهادت سردار سلیمانی تاکید کرد: سردار سلیمانی حاصل هنر تربیت اسلامی و دینی است که مربی و استاد این شهید والامقام، رهبر معظم انقلاب است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه سردار سلیمانی با شخصیت جامع الاطرافش همه را با هر سلیقه و جریان سیاسی گرد خود داشت، تصریح کرد: دشمن گمان می‌کرد با شهادت سردار سلیمانی مقاومت از بین خواهد رفت، اما دیدیم با شهادت سردار 85 میلیون قلب زنده شد و امروز سربازان سردار سلیمانی از خود شهید برای دشمنان وحشت آورتر هستند.

وی گفت:‌ سردار سلیمانی چکیده هویت ایرانی و اسلامی است که باید تکثیر شود، حاج قاسم همه وجودش فدایی مردم بود، ملت ایران و انقلاب ایران با حاج قاسم شناخته می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ملت ایران با حاج قاسم شناخته می‌شود، گفت: شهید سلیمانی یعنی سپاه و سپاه یعنی شهید سلیمانی؛ حاج قاسم قلب همه مردم است.

پایان پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول