اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

پروژه‌های سیستان و بلوچستان باید روزشمار داشته باشند

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: دانش آموزان و دانشجویان را باید مهارت محور تربیت کنیم و دائم برای دانش آموز تحرک فکری ایجاد نماییم.

پروژه‌های سیستان و بلوچستان باید روزشمار داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان در جلسه شورای آموزش و پرورش استان با تاکید بر اجرای به موقع پروژه ها خاطرنشان کرد: فلسفه تشکیل وزارتخانه‌ها و ادارات مختلف حل مشکلات موجود در استان است بنابراین باید با جدیت و تلاش مضاعف کارها را پیگیری کنید.

کرمی با تاکید بر اینکه توسعه باید بر اساس علم و برنامه ریزی باشد، تصریح کرد: سیستان و بلوچستان دارای ظرفیت های بالقوه بی شماری است لذا باید با تکیه بر دانش از فرصت ها و ظرفیت های موجود استفاده کنیم.

وی افزود: نیروی توانمند خلاق یکی از نیازهای استان است بنابراین باید با سرمایه گذاری بر روی آموزش محصلان، فرزندان خود را توانمند تربیت کنیم.

رئیس شورای آموزش و پرورش استان اظهار داشت: آموزش و پرورش نهادی بسیار تاثیرگذار است چرا که فرزندان ما از کودکی تا جوانی خود را در این نهاد سپری کرده و از این طریق آینده خود را رقم می‌زنند.

وی افزود: دانش آموزان و دانشجویان را باید مهارت محور تربیت کنیم و دائم برای دانش آموز تحرک فکری ایجاد نماییم.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: مقدمه ورود دانشگاه در نهاد آموزش و پرورش شکل می‌گیرد و زمانی که فرهنگ سازی در مدارس به درستی انجام شود قطعاً فرد در دانشگاه به یک کارآفرین تبدیل می‌شود.

وی تاکید کرد: پروژه‌ها باید روزشمار داشته باشند و اگر یک روز کار به تاخیر می‌افتد باید علت آن مشخص شود.
 

پایان پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول