اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

نمایش دستاورد شرکت‌های دانش‌بنیان گلستان در رویداد ملی مدیریت بحران

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان گفت: دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان استان گلستان در رویداد ملی مدیریت بحران ایران قوی از چهارم تا ۶ دی‌ماه امسال در تهران به نمایش گذاشته می‌شود.

نمایش دستاورد شرکت‌های دانش‌بنیان گلستان در رویداد ملی مدیریت بحران

نعمت‌الله حاجی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهارکرد: دومین رویداد ملی"مدیریت بحران ایران قوی" از فردا چهارم دی‌ماه تا ۶ دی‌ماه در تهران در بخش‌های مختلف نمایشگاهی، هنری، شرکت‌های دانش‌بنیان و کارگاه‌های آموزشی در تهران برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: از استان گلستان نیز دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان و آثار کودکان و نوجوانان خطه سرزمین برادری در بخش هنری در این رویداد شرکت خواهند داشت.

مدیرکل مدیریت بحران گلستان خاطرنشان کرد: این رویداد در سال گذشته در سطح ملی برگزار شد و امسال در سطح بین‌المللی با حضور برخی از کشورهای جهان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: حضور در این رویداد فرصت خوبی است تا ضمن به نمایش گذاشتن دستاوردهای استان گلستان در حوزه‌های مختلف از تجارب و دانش استان‌ها و کشورهای دیگر در مدیریت بحران بهره‌مند شد.

حاجی‌زاده گفت: در سال گذشته بیش از ۳۱۳ اثر از دانش‌آموزان کودک و نوجوان استان گلستان در حوزه مدیریت بحران و راهکارهای مقابله با این بحران در قالب نقاشی و انشاءنویسی به دست ما رسید و امسال نیز بیش از ۲۰۰ اثر هنری از مقاطع مختلف سنی کودک و نوجوان به دست ما رسیده‌است که در این رویداد به نمایش گذاشته می‌شود.

وی بیان کرد: هدف ما این است که کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها به نوعی با موضوعات بحران، راهکارها و چگونگی مدیریت در این زمان خاص آشنا شوند و در زمان وقوع بحران خونسردی خود را حفظ کرده و موقعیت بحرانی خود و خانواده را بخوبی مدیریت کنند.

پایان پیام/۸۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول