اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

بازدید نماینده دادستان مرکز چهارمحال و بختیاری از بیمارستان‌ هاجر شهرکرد

فهیمه محمدزمانی رئیس کارگروه بانوان، اطفال و خانواده دادسرا و نماینده دادستان مرکز چهارمحال و بختیاری از بیمارستان هاجر شهرکرد بازدید کرد.

بازدید نماینده دادستان مرکز چهارمحال و بختیاری از بیمارستان‌ هاجر شهرکرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فهیمه محمدزمانی رئیس کارگروه بانوان، اطفال و خانواده دادسرا و نماینده دادستان مرکز چهارمحال و بختیاری از بیمارستان هاجر شهرکرد بازدید کرد.

در حاشیه این بازدید نماینده دادستان مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای حمایت از حقوق عامه در بحث سلامت و همچنین اهداف کارگروه بانوان، اطفال و خانواده، اعضا مجددا و به طور سرزده از بخش NICU و سایر بخش‌های بیمارستان هاجر بازدید کردند.

وی افزود: با همکاری و تلاش کادر درمان و مسؤولان بیمارستان هاجر، وضعیت این مرکز درمانی رو به بهبود و قابل قبول ارزیابی شد.

نصرالدین صالحی دادستان مرکز استان نیز در این جلسه، ضمن قدردانی از اقدامات کارگروه بانوان، اطفال و خانواده، تصریح کرد: کارگروه باید به صورت ویژه در خصوص نظارت بر مراکز درمانی، مراکز تحت نظارت بهزیستی و موضوع آموزش در مدارس با همکاری کارشناسان آموزش و پرورش نیز ورود پیدا کند.

به گزارش فارس، پس از وصول خبری مبنی بر فوت ۶ نوزاد در بیمارستان هاجر شهرکرد، تیم ویژه دادستانی تشکیل شد و به بررسی ابعاد مختلف موضوع پرداخت. متاسفانه حادثه فوت ۶ نوزاد در بیمارستان هاجر شهرکرد موجب جریحه‌دار شدن افکار عمومی شد، به همین جهت موضوع بلافاصله مورد بررسی قرار گرفت و جلسه‌ای با حضور وزیر بهداشت و درمان در این خصوص برگزار شد.

مقرر شد وزارت بهداشت و درمان نسبت به تشکیل تیم بازرسی اقدام کند و این تیم جهت بررسی دقیق موضوع به چهارمحال و بختیاری اعزام شد، سپس پرونده این نوزادان به صورت همه جانبه بررسی و علت دقیق فوت سه نوزاد نارس بودن آن‌ها و سه نوزاد دیگر ایست قلبی تنفسی در حین تولد از سوی پزشکی قانونی اعلام شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول