اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

بررسی پروژه‌های زیرساختی در سفر معاون رئیس جمهور به اصفهان

معاون اجرایی رئیس جمهور با هدف بررسی روند پیشرفت برخی پروژه‌های کلان عمرانی و زیرساختی استان اصفهان از جمله پروژه قطار سریع‌السیر اصفهان_قم_تهران به اصفهان سفر می‌کند.

بررسی پروژه‌های زیرساختی  در سفر معاون رئیس جمهور به اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از  اصفهان، محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری، از فردا چهارم دی ماه به مدت دو روز، با هدف بررسی برخی پروژه‌های کلان عمرانی و زیرساختی و دیدار با تعدادی از نخبگان و جامعه دانشگاهی، به استان اصفهان سفر می‌کند.

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، بازدید از روند پیشرفت پروژه قطار سریع‌السیر اصفهان_قم_تهران، حضور در جمع دانشجویان استان به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان، تجلیل از برگزیدگان جشنواره شهید رجایی، بازدید از پروژه کنار گذر شرق و سالن همایش‌های بین‌المللی اصفهان، بخش‌هایی از برنامه سفر دو روزه معاون اجرایی رئیس جمهور در استان اصفهان است.

همچنین با حضور وی، قرارگاه مقابله با آلودگی هوای استان اصفهان تشکیل و ضمن بررسی راهکارهای عملیاتی بمنظور کاهش و رفع آلودگی هوا در استان تصمیم‌گیری خواهد شد.

مقرر است در این سفر مصوبات دور نخست سفر ریاست جمهوری به استان اصفهان ازجمله در حوزه های تأمین آب و زاینده‌رود به صورت ویژه مورد بررسی قرار گیرد.

پایان پیام/۶۳۱۳۹/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول