اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

۶۱ هزار نفر از مردم شهرستان فارسان در پویش ملی سلامت مشارکت کردند

سرپرست شبکه بهداشت و درمان فارسان گفت: بر اساس آمار ثبت شده در سامانه سیب تا کنون ۶۱ هزار و ۱۱۰ نفر معادل ۸۱.۱ درصد از جمعیت هدف این شهرستان در پویش ملی سلامت مشارکت کرده‌اند.

۶۱ هزار نفر از مردم شهرستان فارسان در پویش ملی سلامت مشارکت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حسن رحیمی گفت: بر اساس آمار ثبت شده در سامانه سیب تا کنون ۶۱ هزار و ۱۱۰ نفر معادل ۸۱.۱ درصد از جمعیت هدف در شهرستان فارسان در پویش ملی سلامت مشارکت کرده‌اند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان فارسان ادامه داد: جمعیت هدف اجرای این طرح در شهرستان فارسان ۷۵ هزار و ۳۶۱ نفر پیش‌بینی شده است.

وی افزود: با اجرای این پویش  یک هزار و ۷۳ بیمار جدید مشکوک به فشارخون بالا و ۴۹۸ بیمار جدید مشکوک به دیابت در شهرستان فارسان شناسایی شده است.

رحیمی بیان کرد: این طرح به همت ۲ تیم سیار، ۱۵ بهورز، ۶۴ مراقب سلامت و مشارکت و همکاری کلیه کارشناسان سلامت روان، تغذیه، بهداشت محیط، پرستاران، ماماهای خانواده، پزشکان، امور آزمایشگاه‌ها و پشتیبانی واحدهای اداری در شهرستان فارسان در حال اجراست.

وی خاطرنشان کرد: ۱۱ مرکز خدمات جامع سلامت، ۱۱ خانه بهداشت و ۱۳ پایگاه سلامت در شهرستان فارسان آماده ارائه خدمات رایگان در حوزه اندازه‌گیری‌ فشارخون و دیابت هستند.

پایان پیام/۶۸۰۴۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول