اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

نصرتی: به دنبال پیروزی برابر ملوان هستیم

مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: شرایط تراکتور بسیار خوب است و می‌خواهیم دست پُر به تبریز بازگردیم.

نصرتی: به دنبال پیروزی برابر ملوان هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، «محمد نصرتی» در نشست خبری پیش از بازی با ملوان بندرانزلی، اظهار داشت: تمرینات خوب و منظمی پشت سر گذاشته‌ایم. پس از بردهای متوالی، شرایط تیم خیلی بهتر شده و به دنبال انجام بازی باکیفیت هستیم تا دست پر به تبریز بازگردیم. با احترام به تیم ملوان، شرایط ما بسیار خوب است.

وی در خصوص شرایط تیم رقیب، گفت: ملوان در این فصل فوق‌العاده کار کرده و به مجموعه ملوان تبریک می‌گویم. آقای خمز نقاط قوت و ضعف حریف را به بازیکنان گوشزد کرده و به دنبال پیروزی در این دیدار هستیم.

نصرتی در خصوص محرومان و مصدومان تراکتور، یادآور شد: به دلیل اخطار‌های بی‌مورد داور در بازی هفته گذشته، شجاع خلیل‌زاده، صفا هادی و سعید کریم‌آذر را در اختیار نداریم. بقیه بازیکنان خوب و با انگیزه تمرین می‌کنند و امیدوارم بتوانند جای خالی بازیکنان محروم را پر کنند همچنین در خصوص حضور یا عدم حضور یک تا 2 بازیکن هم پزشک تیم نظر نهایی را خواهد داد. 

گفتنی است، باتوجه به محرومیت پاکو خمز به دلیل دریافت دومین کارت زرد فصل در دیدار هفته گذشته، محمد نصرتی در نشست خبری حضور یافت.

پایان پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول