اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تخفیف 70 درصدی خدمات تفریحی برای خانم‌های اصفهانی در روز زن

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: به مناسبت هفته بزرگداشت مقام مادر و روز زن، خدمات مجموعه‌های گردشگری، تفریحی و ابرسازه‌های تفریحی شهر برای بانوان با تخفیف ۷۰ درصدی و برای سایر همراهان شامل همسر و فرزندان با تخفیف ۵۰ درصدی ارائه خواهد شد.

تخفیف 70 درصدی خدمات تفریحی برای خانم‌های اصفهانی در روز زن

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علی صالحی، سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان در گفت‌وگوی خبری پس از صد و چهاردهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، با تبریک میلاد حضرت عیسی (ع) اظهار کرد: در ابتدای جلسه امروز لایحه ارائه خدمات تخفیفی ویژه هفته بزرگداشت مقام مادر و روز زن، از نهم تا پانزدهم دی ماه مطرح شد. با جمیع بحث‌ها در کمیسیون‌های تخصصی و صحن این پیشنهاد شهرداری به تصویب رسید.

وی افزود: بر این اساس خدمات مجموعه‌های گردشگری، تفریحی و ابرسازه‌های تفریحی شهر برای بانوان با تخفیف ۷۰ درصدی و برای سایر همراهان شامل همسر و فرزندان با تخفیف ۵۰ درصدی ارائه خواهد شد.

صالحی گفت: در همین رابطه شهرداری برنامه‌های مختلفی را ویژه این ایام خواهد داشت، از جمله برگزاری نمایشگاه‌ها، نشست‌های تخصصی، جشن‌های بزرگ شهری و محلی، رویدادهای تفریحی، پایش سلامت مادران و پویش‌های ویژه در حوزه بانوان تا هفته پرنشاط و شاد و در عین حال در شأن کرامت بانوان و مادران شهرمان داشته باشیم.

پایان پیام/۳۸۱۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول