اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

شرکت شهرک‌های آذربایجان‌شرقی بالاخره از بلاتکلیفی درآمد

بالاخره بعد از 9 ماه بلاتکلیفی در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی، سهراب فیض‌زاده سکاندار شرکت شهرکهاى صنعتی آذربایجان شرقى شد.

شرکت شهرک‌های آذربایجان‌شرقی بالاخره از بلاتکلیفی درآمد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، وزیر صنعت، معدن و تجارت در حکمی  سهراب فیض زاده  ­را به عنوان رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقى منصوب کرد. 

 در حکم وزیر صمت آمده است ؛ نظر به شایستگی تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به عنوان "رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی "منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با همکاری همه بخش‌های مرتبط با شرکت و سایر سازمان‌های حاکمیتی و با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها در جهت توسعه و آبادانی کشور ایران اسلامی و در راستای سیاست‌های اعلامی رئیس جمهور محترم و دولت مردمی در بخش صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی آن استان گام‌های موثری بردارید.

توفیق روز افزون جنابعالی و همه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در ظل توجهات حضرت ولی عصر از خداوند منان مسئلت دارم.

فیض زاده پیش از این مدیر فنی و مسئول راه اندازی فروشگاههای زنجیره ای رفاه،مدیر امکان سنجی و امور شهرک ها و نواحی صنعتی استان، معاون فنی و نایب رئیس هییت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان آذربایجان شرقى را در کارنامه اجرایی خود داشته است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول