اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

مردم با مراجعه به منابع طبیعی نهال مثمر و غیرمثمر دریافت کنند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌شمالی گفت: مردم، سازمان‌های مردم نهاد و تمام کسانی که علاقمند هستند در این نهضت فعالیت کنند با مراجعه به اداره‌کل منابع طبیعی استان برای دریافت و کاشت، نهال مثمر و غیر مثمر اقدام کنند.

مردم با مراجعه به منابع طبیعی نهال مثمر و غیرمثمر دریافت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز مهدی رشیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌شمالی در چهارمین جلسه کارگروه استانی طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت استان اظهارکرد: مردم، سازمان‌های مردم نهاد و تمام کسانی که علاقمند هستند در این نهضت فعالیت کنند با مراجعه به اداره‌کل منابع طبیعی استان برای دریافت و کاشت، نهال مثمر و غیر مثمر اقدام کنند.

وی با اشاره به طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت، مردمی‌سازی را یکی از اقدامات موثر در این حوزه عنوان کرد و گفت: در هر امری وقتی مردم پای کار باشند، توفیقات بیشتری حاصل خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌شمالی با بیان اینکه ایجاد کمربندی سبز برای شهرداری‌ها تکلیف شده است و نهال در اختیار آنها قرار داده می‌شود، افزود: تمام شهرداران متناسب با ظرفیت در نظر گرفته ملزم به کاشت هستند، تاکنون اقدامات موثری در خصوص کاشت و تولید نهال به ویژه از سوی شهرداری بجنورد انجام شده است.

رشیدی بیان کرد: اداره‌کل منابع طبیعی مکلف است تا هر چه سریعتر برنامه مشخص و نقشه راه برای استفاده بهتر از ظرفیت همه دستگاه‌ها ارائه دهد.

گفتنی است در پایان جلسه مقرر شد آب منطقه‌ای نسبت به احیای چاه نهالستان منابع طبیعی اقدام نماید و همچنین دستگاه اجرایی عرصه‌ها را بنا به سهمیه‌ای که دارند و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی نیز با اولویت تخصیص اعتبار برای تولید نهال پیگیری‌های لازم را انجام دهد.

پایان پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول