اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

دسترسی به مناطق گردشگری گلبهار تسهیل می شود

مدیر عامل شهر جدید گلبهار گفت: دسترسی به مناطق هدف گردشگری این شهرستان تسهیل می شود.

دسترسی به مناطق گردشگری گلبهار تسهیل می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گلبهار، مهندس محمد علی محمدنیا حنایی امروز در دیدار شهردار، رییس شورا و اعضای شورای اسلامی شهر گلمکان اظهار کرد: در این زمینه از ظرفیت فرمانداری ، شرکت عمران و شهرداری ها بهره گرفته می شود.

وی افزود: دراین راستا دسترسی امن به شهر گردشگری گلمکان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

محمدنیا حنایی تاکید کرد: در خصوص راه دسترسی گلمکان به گلبهار شرکت عمران آماده هرگونه همکاری از محل تعهدات شرکت عمران و یا ظرفیت های استانی است.

مدیرعامل شهر جدید گلبهار گفت: هرنوع خدمت به شهرستان گلبهار در واقع خدمت به زائرانی است که از مسیر شمال کشور وارد خراسان رضوی و گلبهار می شوند.

وی افزود: تلاش خواهیم کرد ساخت مسیر آزاد راه گلبهار به مشهد زودتر تکمیل شود تا هم در وقت و سوخت صرفه جویی شود و همه شهروندان و زائران از آن بهره مند گردند.

رییس شورای اسلامی شهر گلمکان در این جلسه گفت: برای ساخت جاده دسترسی گلمکان به گلبهار شش میلیارد تومان اعتبار دولتی در نظر گرفته شده که تحقق آن نیازمند پیگیری است.

حمید رضا نظام خواه افزود: مسیر جاده گلمکان به گلبهار شش کیلومتر بوده که در دوره ششم چهار کیلومتر آن زیرسازی و آسفالت شده وتنها دو کیلومتر آن در محدوده شهر گلبهار باقی مانده است.

شهردار گلمکان در بخش دیگری از این جلسه اظهار کرد: شهروندان گلمکانی برای بهره مندی از امکانات و زیرساخت های بهداشتی، اداری و تجاری باید مسیر ۱۵ تا ۲۰ کیلومتر تا گلبهار را طی کنند.

علی اکبر خوشبخت نیا گفت: بخش اعظمی از دانشجویان گلبهار و منابع انسانی اداری آن از گلمکان به گلبهار می روند. با تکمیل جاده گلمکان به گلبهار و روستای به آباد عملا گلمکان از بن بست خارج می شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول